Paha biçilemez....


*Alışveriş merkezinde kimselere aldırmadan çıkabilecek en yüksek sesle uzaktaki babasına sen dünyanın en mükemmel babasısın diyerek ilanı aşk eden sonrada babasında ki kocaman gülümsemeyi görünce utandı galiba deyip kıs kıs gülen kuzucuğun annesi olmak paha biçilemez bir duygu :)
*Dağ gibi biriken katlanacak ve ütülenecek çamaşırların arasında küçücük bir yürek inci gibi parlayan 8 sekiz dişi ile gülümser merak etme ben sana yardım ederim der gibi ve minicik elleri ile çamaşırları bir oyana bir bu yana atar işte tam bu anda paha biçilmez :)
*Her gün aynı gülümseme ile kızımı kucağına alıp güle güle kızım diyen anneye sahip olmak paha biçilmez
*Çok titiz olmasına rağmen bir çok yere bölündüğüm için vaktim kalmadığı için evle yeterince ilgilenememe rağmen beni anlayışla karşılayan bir eşe sahip olmak paha biçilemez J

13 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

maaşAllah...daim olsun
sevgiyle...

Deniz dedi ki...

maasallah. gulumsettınız benı yazdıklarınızla. cocuklar ....

acemi gelin dedi ki...

allah huzurunuzu hiç bozmasın (amin)

Unknown dedi ki...

şşerifecim mutluluğun daim olsun canım benim.

Satır Arası dedi ki...

Allah daim etsin huzurunuz ve mutluluğunuzu.
Sağlıklı ömrünüz olsun ailenizle.
İyi akşamlar.

murat dedi ki...

ne güzel bir aile .. Mutluluklarınız daim olsun

annemahsustan dedi ki...

Şerife, canım kartını aldım ve nasıl mutlu oldum anlatamam... Seni neden bu kadar benden sevdiğimi içine yazdıklarından sonra daha iyi anladım...

İyi ki seni tanıdım...

Unknown dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın:)
Mutluluğunuz daim olsun:)

Şerife dedi ki...

İnsallah :)

Şerife dedi ki...

Sizde beni

Şerife dedi ki...

Hep birlikte birgul

Unknown dedi ki...

Şerifeeee :))))
çok tatlısın ..

Ülkü dedi ki...

Oy maşallah :)))