Oğluma


Bügün istesem de başka şey düşünemiyorum aklım fikrim her şeyim sende paşam
Seni düşünüyorum seninle yaşadığım eşsiz dört yılı düşünüyorum hani bir önceki yazımda demiştim ya seni daha iyi anlıyacağım diye işte dediğim andan beri dört yıl gözlerimin önünde
En sevdiğin şeyi düşünüyorum ve hemen aklıma babanla güreş tuttuğun geliyor
En sevdiğin oyuncağının küçük arabalar olduğu aklıma geliyor bebekliğinden beri küçük avucun da tutabileceğin arabalardan hoşlandın birde senin için vazgeçilmez logoların var saatlerce oynarsın da hiç sıkılmazsın hem öyle güzel şeyler ortaya çıkarırsın ki bende hayran hayran bakarım
En sevdiğin yemek diyeceğim ama yemekle aran hiç yok sen ve baban için varsa yoksa tatlı ve tatlının hiçbir çeşidine  hayır demezsiniz
Son zamanlarda en sevdiğin çizgi film Ninja kaplumbağlar  onların içinden de mavi renkli olanın senin favorin çünkü en sevdiğin renk MAVİ
Masal okuyarak uyumaya bayılırsın bugünlerde levent ve kardeşinin maceralarını okuyorum okurken  mutlaka ikimizde aynı yatakta olmalıyız sen masal kitabındaki resimlere bakmalısın yoksa için rahat etmez J
Hiçbir zaman bizimle yatmak isteyen bir çocuk olmadın ama bu aralar geceleri uyandığımda senide yanımızda görüyorum hem biliyor musun çoğu zaman bende senin yatağına geliyorum sana sokulup kokunu içime çeke çeke uyuyorum
Öyle güzel dualar öğrendin ki hayran hayran sana bakıyorum peltek peltek okuyuşların ömre bedel
Ev de yardımcı biri değilsin hep arkanı ben topluyorum biliyorum yaşın daha çok küçük ama sende o potansiyeli hiç görmüyorum
Kızdığın zaman kötü anne diye iki kolunu birbirine dolayıp başka odaya gidiyorsun sonra özür dilemek için geri geliyorsun hatanı çabucak anlıyorsun J
Arabada babanla müzik dinlemekten çok hoşlanıyorsun bu aralar favori müziğim mavi turuncu ilahisi
Diş fırçalamak senin için bir işkence çoğu gece bizi ikna edip bir sonraki güne bırakabiliyorsun banyoya giderken genelde hele dişler hele dişler şarkısını söyleye söyleye gidersin diş fırçalamak işkence olsa da banyo yapmak senin için en büyük keyiflerden biri hele birde bol köpük  yaparsam senden keyiflisi olmuyor
Ödev yapmaktan  hoşlanıyorsun fakat yapmamda demiyorsun sorumluluklarını biliyorsun
Umduğumdan daha iyi bir abi oldun paylaşımcı ve sevecen
Kısaca bitanem seni çoook seviyorum
 ,
 4 yılda çok değiştin ama bakışların ve gamzelerin hep aynı kaldı
 Biliyorum benden daha çok seviyorsun babanı sevilmeyecek gibi bir baba değil  ki seninde dediğin gibi baban değil o senin kankan :)
 Ninja kaplumbağların en güzeli en yeteneklisi seni çooook seviyorum

3 yorum:

Ülkü dedi ki...

Aşka bak maşallah :)

Şerife dedi ki...

gördüğüm en iyi baba oğul ikilisi onlar rabbim sevgilerini hep artırsın

annemahsustan dedi ki...

Ya benım de tum gun aklım fıkrım cocuklarımda oluyor:(

Umarım bahtları acık olur.