Aile yatağı :)


Evlenemeden önceki hayatımda uyku benim için çok ama çok özeldi sadece uyumakta değil yatağım rahat  ve geniş olmalıydı tek yastıkla da yatamazdım iki yastık her zaman tercihimdi uyurken rahatsız edilmekten fazla hoşlanmazdım  
Ben böyle katı katı kurallarda yaşarken annem karşıma geçip gülerdi ben seni evlenince görücem diye her zaman ki gibi haklı çıktı ama şuan yaşadıklarıma o bile şaşıyor kendimi aştığımı düşünüyor  
Evliliğimizin 10. ayına girmeden paşam aramıza katıldı  ve neredeyse hep beraber uyuduk  o kadar sık uyanıyordu ki çözüm olarak aynı yatakta yatmaya karar vermiştim tabi küçük bir çocukla aynı yatakta 3 kişi yatmak deveye hendek atlatmaktan daha zor ortamıza yatırsam  ezilirse korkusu yanıma yatırsam  düşürse korkusu ile çebelleşirken ortamızda yatmasının mantıklı olduğunu karar verip aylarca böyle yattık üstüne kolum gelir ağladığını duyamam endişeleri içersin gece defalarca uyanmam çabası oldu
Tam bizden ayrı yatmaya başlamıştı ki bu sefer gece çişe alıştırma seanslarımız başladı tamam kabul ediyorum çok uzun sürmedi bu fasıl efe umduğumdan daha kolay kabullendi bezsiz hayatı  fakat o süreçte beni baya bir uykusuz bıraktı
Şimdi ise abisinin yerini Eslem aldı tekrar sar başa yaptık J kocaman yatakta küçücük bir alanım var tüm gün çalışan babayı rahatsız etmemek ve bebişinin rahat uyuması  için baya bir fedakar olmam gerekiyor
Gece çocukların üstümü açıldı Eslem nefes alıyor mu neden hiç uyanmadı açıkmadı mı çocuk düşünceleride her şey normalken beni uykusuz bırakabiliyor
Eskilerin uyku güzeli şimdilerin uykusuzluk abidesi oldu çıktı bakalım ne zaman deliksiz bir uyku çekicem
 Birde 3. çocuk hayalleri kuruyorum ilerliyen yıllar içinde J hani derler ya bir yastıkta şu  kadar sene yaşadık diye eskiler biz bu sözü karı koca olarak kullanamıyacağız sanırım çünkü bu gidişle hiç baş başa uyuyamıyacağız J

Bir gün yatağım aile yatağı olmaktan çıkıp rahatça uyuya bileceğim bir yatak olacak umudum hala var :) hayali bile güzel uykusuz bir gecenin ardından :)


4 yorum:

güzelşeylerrdükkanı dedi ki...

:))

Unknown dedi ki...

:)))))))) ben yatmadığım 1 saatin hesabımı yapıp neden az yattım diye sinir sahibi olan ben ahhh ahh neler çektim:))yani aynızıyız şerifem yanlız değilsin:)

BALLI LOKMAM dedi ki...

Boş hayaller bunlarrrr Şerife unut sen en iyisi:)))

ASLI dedi ki...

Güzelmis :)
Bizde de durumlar farkli degil.Hatta suan 4 kisi uyuyoruz o yatakta :)