Mutlu bir hafta başına başlarken

Sonunda Ehliyet almak için en ciddi adımı attım ve bu sabah evrakları toparlayıp sürücü kursuna teslim ettik :) Şubat ayında sınavlar başlıyormuş kitabımı verdiler arabada göz ucuyla baktık eşimle sorulara gayette başarılıydım zaten eşim sınavlarda sorun yaşıyacağını sanmıyorum diyerek baya bir gaz verdi şimdi girsem o gazla kesin 100 alırım :)
Yine yoğun yine hastalıklarla dolu bir hafta sonunu geride bıraktım geçen hafta Esloş bu hafta Efem hastaydı grip olmuş kuzucuk öksürükten ve ateşten günlerce uyuyamadı kuşum birde zaten zar zor yemek yiyen paşam  hastalık bahanesi iyice yemekten soğudu  geçen bir haftada yedikleri sayılıdır:(
Bu sabah öyle yakışıklı geldi ki gözüme bakmaya doyamadım kuşuma hala hayali gözümün önünde akşam olsa da sarılsam öpsem
Birde uzun uğraşlarımız sonucunda kendinin giyebileceği bir ayakkabı bulduk paşaya hemde her zaman aldığımız ayakkabıcıyı  es geçmiştim başka yerden alalım bu sefer diyerek mağza mağza dolandık aradığımızı bulamayınca döndük dolaştık her zaman ki yerimize vardık üstelik hiç zorlanmadan bulu verdik  istediğimiz ayakkabıyı nasipten öte yol gitmiyormuş bunu da görmüş oldum :)
Kışa yeni girdiğimiz bugünlerde kışlık kıyafetlerini'de aradan çıkardık paşanın çok yakıştı cicileri çook:)
 Hasta paşaya özel istekleri doğrultunda hazırlana  anne çocuk pazar kahvaltı menüsü
 ABİYE PİŞER BANADA DÜŞER POZU
Evde iki çocuk koğboyculuk oynarsa anneleride böyle resimlerini çeker :)

2 yorum:

nohut oda dedi ki...

maşallah sapkalar pek yakışmış

mümine dedi ki...

maşallah çok tatlılar onlar bizim meleklerimiz değil mi? bu arada benimde efem var :) takipçinim sevgiler :)