Herşey Güzel olacak


Bugünlerde bir koşuşturmaca bir telaş içindeyim aylardır yaşadığım durgunluğa inat tempolu günler yaşıyorum sanırım uzun sürede yaşmaya devam edeceğim.İşe başlamamla başladı her şey olmayan bir düzenin üstüne gelmek sıfırdan işe başlamak hem yorucu hem heyecanlı benim için üstelik iş babamın işi olmasından dolayı daha bir özverili daha bir hevesliyim.
Kendi işim yetmiyormuş gibi birde burada yemek yapıyorum tüm tecrübesizliğime rağmen J
Keyif alıyorum yemek yaparken arada yaşadığım tedirginlikleri saymazsak tedirginliğim ya olmazsa ya beğenilmezse kuruntularımdan kaynaklanıyor.Yaptığım işi temiz ve ciddi yapmayı severim yemek işini de baya ciddiye aldım
İşten çıkınca koşuşturmacanın babası başlıyor evde iki afacan beni bekliyor oluyor ilk önceliğim 7 aylık kuzucuk oluyor akşama kadar sabretmenin mükafatını almadan rahatlamıyor kuzucuk  onun gönlünü görünce sıra paşaya geçiyor öncelikle gününün nasıl geçtiğini soruyorum sonra birlikte çantasını açıp varsa ödevini yapıyoruz  bu aralar resim konusunda baya ilerledi hayal ettiklerini kağıda dökebiliyor buda beni inanılmaz mutlu ediyor.
Tabi bir de evdeki işler var beni bekleyen kirli çamaşırlar,ütülenecekler temizlenecek yerler  üstün körü yapmaya çalışıyorum bazen neden yetişemiyorum deyip krize girip ağladığımda oluyor bazen ben hepsini hallederim dediğimde ruh halime bağlı J
Çocukta yaparım kariyerde sözü evlenmeden önce kulağa çok hoş geliyor ama olayın işinde oluca kazın ayağı başka oluyor mesela şuan işteyim Efe hasta ateşler içinde yanarken anneanneye teslim ettim içim burkuldu onu öylece bırakınca  işte olmamın çalışmamın yegane sebebi de onlar değil mi J
Tüm bu koşuşturmacanın içinde birde ders çalışmaya çalışıyorum işten arta kalan zamanlarında ehliyet kursuna yazılma isteğim ve bu konuda en kararlı olduğum zaman olan şu günlerde eksiklerimi tamamlamak için fırsat kollamam cabası
Belli etmesem de kafam çok karışık ertelediklerim,acilen yapmak istediklerim,vazgeçtiklerim,olsun diye dua ettiklerim kol kola girmiş beynimde dans ediyorlar
Bir gün gelecek ertelediklerimi de burada yazacağım hani diyeceğim o gün yazmıştım ya işte buydu ve gerçekleştirdim diyeceğim.
Bol bol müzik dinliyorum ruhumu gıdasız bırakmıyorum sadece müzikle de yetmiyor ruhum acilen namaza başla diye feryat ediyor söz verdim kendime bırakmamak üzere  başlıyacağım hiçbir konuda yalnız bırakmadığım yarimi bu konuda da yalnız bırakmıyacağım J
İşte son günler de böyleyim ben
Eslem ne zaman ağlasa yada uykusu gelse hep ellerimi tutarak sakinleşip uykuya dalıyor
  onca şeyi yazarken oyuncakları bilmem kaç kere toplamayı yazmayı unutmuşum

 Son günlerde kendimi ne zaman ödüllendirmek istesem pekmezli yoğurt aklıma geliyor favorim :)

7 yorum:

Mucit Anne dedi ki...

İlk kızımdan sonra işi bıraktım bir daha da başlayamadım. Şimdilik tam zamanlı anne olmaya devam. Bilirim nasıl zor olur. Ev, iş, çocuklar ama sabretmek de lazım.
Oyuncak toplama olayını hiç sormayın :))

Şerife dedi ki...

tüm çalışan annnelerin ortak sorunu sanırım zamansızlık

neval dedi ki...

Ah annesi çalışan miniklere üzülmemeli elde değil Şerifecim işte gençlik de hep böyle çırpınmalarla geçiyor

Hilal-AnnendenMektubunVar dedi ki...

bende hem iş, hem kızım , hem ev işleri, hem kocam...hepsine birlikte yetişmeye çalışıyorum ama kendime asla vakit ayıramıyorum. seni tebrik ediyorum 2 çocukla bunları yapıyorsun bravo :))

Şerife dedi ki...

:) şımarttın beni Annenden Mektubun Var

Şerife dedi ki...

neval çok şükür ki çırpınmalarım evlatlarım için ve boşuna değil

Adsız dedi ki...

Concern Fresh Wind offers a construction investment for different tariff plans. Today , survivors overcame the recent financial crisis, more ponder about safe investing their funds . According to conclusions of many of the leading the best analysts, one of the most investing money in building. Everyone knows that the construction of less exposed to the risk of falling prices, in addition a given that, property has always enjoyed , and will be in demand. Even the economic crisis did not recaptured removed the desire for people to buy their own property. Therefore, investment in construction will always remain relevant and profitable.

Fwit.biz - [url=https://fwit.biz]construction investment at interest[/url]