Kırmızı papuçlar


Canım kızım sen şuan muhtemelen ilaçlarını içmiş uyuyorsundur  abin derstedir bense işlerimi toparlamaya çalışıyorum çalışan anne olmak hem çok hoş güven veren bir duygu hem vicdan azabı ileride sende anne olunca anlarsın ne demek istediğimi  çoğu zaman saatler geçmiyor iş yerinde kokun burnumun ucunda çantamda ayakkabılarını gezdiriyorum özledikçe bakıyorum  kokluyorum çok şükür ki sinmiş mis gibi kokun kırmızı ayakkabılarına
İki gecedir hastasın geçen gece burnun tıkandığı için uyuyamamıştın bu gecede öksürük uyutmadı seni öyle parlak öyle ışık dolu gözlerin var ki göz göze bakışırken  madem uyanığız o zaman oyun oynayalım dedim gecenin dördünde yatağın içinde kıkır kıkır güldük sen yorganı yüzüne çektin ben korktum güya son ellerimi sevdin işi ilerletince abine saldırdın uyandırmaya çalıştın ama abin deliksiz uykudaydı öksürüğün 5 gibi geçti bende oyunumuzun bir kısmını videoya aldım yaşadığımız bu güzel geceyi unutmamak için
Günlerdir beklide aylardır uykusuzum sebebi sen ve abin olunca uyku şöyle geride dursun ne önemi var
Birde sen uyuyunca çok dua ettim sağlıklı olduğum için yanınızda olduğum için çok şükür ki balım her anınızda yanınızda olabiliyorum çok şükür ki size bir faydam oluyor ve tarifi olmayacak kadar aşırı derecede seviyorum abini ve seni iyi ki rabbim ikinizi bana evlat olarak nasip eylemiş
ANNEN

6 yorum:

tubitos dedi ki...

valla oturup ağlıcam şimdi ne kadar duygulu yazmışsın, maşallah size..

Şerife dedi ki...

Teşekkür ederim :) darısı isteğin zaman sanada kısmet olur inşallah

Seyhan dedi ki...

çok geçmiş olsun kuzulara annelik malesef vicdan muhasebesi :( ayakkabılarınada bayıldım

Sevgiler

Şerife dedi ki...

teşekkür ederiz :)

Hülya dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin, çalışan anne olmanın zorluklarını iyi anlarım. Sevgiler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Allahım herkese taddırsın bu eşsiz duyguyu canım