Güle güle 2012




2013 yılına girmemize sayılı günler kaldı ne çabuk geldi geçti anlamak mümkün değil.Benim için güzel bir yıl oldu dolu dolu bol kahkahalı bol gülücüklü acıların az olduğu özel bir yıl oldu.
*Herşeyden önemlisi 2. kez anne oldum bundan daha güzel ne olabilir ki  J
*uzunca zaman evimde vakit geçirmek istiyor bir türlü işten güçten fırsat olmuyordu 9 ay gibi uzun bir süre evimin tadını çıkardım yeni komşular edindim yeni arkadaşlıklar  çokça memnun kalarak
*Oğlum okula başladı buda benim için özel olmasının diğer nedeni
*Babacığım 2011 yılının son günü kalp krizi geçirmişti çok şükür ki 2012 yılında sağlığına kavuştu
*Ehliyet almak için ilk adımı attım ve kursa kayıt oldum
*Evimizi aldığımızdan buyana bir türlü kısmet olmamıştı ve sonunda  İzmir de ki ailemiz bizi ziyarete geldi hem onlar hem biz çok mutlu olduk
*Çalışabileceğim en rahat işte çalışıyorum babacığımın yanında hem de esnek saatlerde ve haftada 2 gün tatil yaparak
*Bu yıl şehir dışına çıkamasak ta etrafımızı keşfe çıkıp çok özel yerler keşfettik
2013 içinde elime renk renk boyalarımı aldım bembeyaz bir sayfayı rengarenk doldurmak için :)
Kısaca 2012 güzel geçen günler, harika bi eş ,muhteşem 2 evlat ve evdeki huzur :) 

2 yorum:

büşra dedi ki...

daha ne olsun, Allah huzurunuzu mutluluğunuzu artırsın inşallah

annemahsustan dedi ki...

2013, 2012 den daha da güzel geçsin canım hepimiz için.