8 AYI DEVİRMİŞİZ


Eslemle 9.ayımıza girmenin mutluluğu ile yazıyorum şuan dile kolay dolu dolu 8 ayı geride bırakmışız çok şükür ki geçen bu zamanda önemli bir sağlık sorunu yaşamadık  çok şükür ki meleğim mutlu mutlu bir bebeklik yaşıyor çok şükür ki ben onun bir filiz misali büyümesine şahitlik ediyorum 
Açıktığın da mama mama diye telaşa kapılan hallerine, 2 ay önce aldığımız yürüteçle son sürat gidip anneannesinin çiçeklerine saldırmasına, gözlerini kısa kısa dişlerini çıkarak gülmesine,bilinç bilinçli hadi hadi demesine,yemek yerken anneannesinden öğrendiği her lokma sonrası alkış yapmasına,ellerimizi kaldırıp çift elle beceremeyip tek elle çak çak yapmasına ,her yemeği mızmızlanmadan iştaha yemesine,akşamları oyun oynayan abisi ve babasının oyununa dahil olmak için elinden geleni yapmasına,abisi hapşurduğunda ya da ağladığında sesini taklit etmesine,sakladığım bir nesneyi genelde sofrada olur ummadım anda bulmasına,oynadığımız bir oyunu hatırlayıp aniden sıkılmasına bayılıyorum kim bilir daha ne  neler yaşıyacağız rabbimin izniyle


7 yorum:

Adsız dedi ki...

bizde gittik ablamla Meksika sirkine Kafkalede,,sizin aksinize çok eğlendik,hayal dünyasında yaşamadığımız için gösteri afişlerinde içeriğine baktık,bilet ücretine baktık,çok uygun fiyatlardı,yazanların hepside çıktı,çokda güzeldi hepsi profosyenel sanatçılardı,bostancıda acun programından çıkma sihirbaz arefe 55 lira bir bilete verdik ,biz burda 10 liraya sihirbazda akrobatta dolu dolu izledik,kpekleride yılanlarıda her şeyden önce emeğe saygı olması gerektiğini düşünüyorum.

Hülya dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin annesi eslem çok şeker. Sevgiler, Hülya

Çoluklu Çocuklu dedi ki...

Zaman su gibi geçti Şerife, aradan 8 ay geçti demek benim oğlum da 8 aylık oldu tam:) Hamileliğimiz beraber geçmişti ama ben bi süre blog dünyasından uzak kalınca bağlantı koptu. Kızın çok tatlı maşallah Allah nazarlardan saklasın. Bu arada Ben Kızımın Delisiyim;)

Şerife dedi ki...

Hani meşhur bir laf vardır zevkler ve renkler tartışılmaz diye ben çok katılırım bu söze size iyi hoş gelen bana maalesef cazip gelmedi emeklerine bir sözüm yok ama daha güzel olabilirdi sadece buna değinmek istemiştim etkilenseydim bunu da açıkça söylerdim :)

Şerife dedi ki...

Hülya: teşekkür ederim hülya güzeldileklerin için

Şerife dedi ki...

Çoluklu Çocuklu :sayfanı inceledim çok beğendim hamilelik maceralarını zevkle takip etmiştim şimdi sıra bebişlerin büyümesinde

Şerife dedi ki...

Adsız arkadaşım birde yorumunu okurken dikkatimi çekti hani demişsin ya hayal dünyası diye gideceğim yerde neler olabileciğini bilerek afişini incelereyerek gittik nedense eklemek istedim :)