Bir gün

Filminden çok kitabını  merak ediyordum alıp okumak kısmet olmadı kısmet filmi izlemekmiş
HER ŞEYİN FARKINA VARDIGINDA GERİYE DÖNÜP O ANI DEGİŞTİRMEK İSTERMİYDİN ? Onları 20 li yaşlarındayken tanıdık beraber olmak istediler fakat elektrik alamadılar arkadaş kalmak istediler. 20 yıl boyunca 15 temmuz günü hayatlarından bir hikayeye tanık olduk.Ayrı yaşasalar bile kopmadılar.Birbirlerine kin duydular çekilmez bazende vazgeçilmez oldular.Mutlulukları küskünlükleri hayalleri ve kaybettikleriyle birlikte geçen 20 yılın ardından ilk beraber oldukları günün anlamını ortaya çıkardılar.ZAMAN HER ŞEYİN İLACI OLUR. Hoş bir Romantik filmdi.Bizleri hayatımızda aşk ve arkadaşlık duygularında yaşadıgımız mutlak bir anıyı canlandırmamızı sagladı.Pek sıkmayan bir ilerleyişi var.Zaten ilerleyen yılların getirdigi degişiligi gördükçe senaryoya kapılıp gidiyorsunuz. Sevgili ile arkadaş kalmanın yarattıgı belirsizligi ve karşıklıgı çok güzel yansıtan bir yapım.Anne ve Jim filme güzel yakıştılar.Romantik severlere tafsiyemdir.Her ne yaşıyacagımız kaderimizde, önceden belirlenmiş bunu degiştiremeyiz.Bir anlık karar yıllar içersinde nelere sebep olabilir.AŞK HESAP YAPMAYI DÜŞÜNMEYİ KALDIRMAZ


2 yorum:

*mehtap dedi ki...

çok beğendiğim bir filmdi.

Deniz dedi ki...

cocuklardan sonra sınemaya gıdemedım :( evde fılm actıgımızda da ıkı cocukla bır ona kalk bır bunun aglamasını dudur derken fılm kacıyor... yazınıza ozendım ben de saglam kafayla bır fılm ızlemeyı ozledım