Anne oğul bez bebek yaptık

Bu hafta sonu çok iş yaptım çok güya tatil günü ama işte olsam daha az yorulurdum.Esloşun 4. diş  patladı bunda dolayı çok mızmız ve huysuzdu tüm hafta sonu kucağımdan inmedi annem olmasa bir tane gömlek bile ütüleyemezdim çok şükür ki pamuk annem hızır gibi imdadıma yetişti her zaman olduğu gibi işlerimi hallettim.
Paşanın ev ödevi vardı bez bez yapmaca  bu konularda hiç ilgisi olmayan ben için biraz zor olsa'da elimden geldiği kadar yaptım  çocukluğuma götürdü beni bez bebek sıcak yaz aylarında sıcaktan bunalınca hemen ip atlamayı bırakıp bulduğumuz ilk gölgede evcilik oynardık tabi bebeklerimize elbise diker biçerdik  işte en son o zaman yapmıştım ben :)
Ben diktim paşa pamukla içini doldurdu Eslem bebeğin evet adınıda Eslem koyduk. Erkek çocukla bez bebek yapmak çok eğlenceli desem yalan olur hevesle başlayıp çabucak sıkıldı paşama sıkıldığı an arabalarına geri döndü arada yaptıklarımı kontürole gelip direktifler vermeyide ihmal etmedi :)


hamaratlıkta sınır tanımayan ben bez bebek yaptıysam irmik helvası'da yaparım diyerek kollarıma sıvadım ama bir kaşık yemek nasip oldu tatlı canavarı efe babası sayesinde :)
 Ben bez bebek için ecel terleri dökerken efoş işte olan babasını özlemiş pantolonu giyivermiş birde çek beni anne demez mi ah bu baba sevgi beni çok üzüyor çok :)
Bu araba son günlerde bizim kurtarıcımız Allah yapandan satandan alandan razı olsun Eslem ne zaman ağlasa susturmak için eline veriyorum ama şartları var hanfendinin  sesini açmamız lazım yoksa oynamıyor :)

2 yorum:

annemahsustan dedi ki...

Gayet güzel olmuş: )

Cok tatlı ıkısı de, rabbim bağışlasın sizlere...

nazire dedi ki...

çok güzel olmuş canım bez bebek.beni de çocukluğuma götürdü benim de öyle bir bebeğim vardı hey gidi günler hey. çok sevimliler allah mutluluğunuzu artırsın