UYKUSUZ HER GECE


Gözlerimi kapatsam kapattığım anda uyurum kendimi zor kontrol ediyorum bol bol kahve çay içip kendi kendime metotlar geliştiriyorum uykusuzlukla mücadele için sadece uykusuzluk olsa iyi bel ağrısı boyun tutulması cabası :)
Sebebi küçük prenses dün sabah 6:30 'da uyandı çok zorlamadım erken yattığı için erken kalktı diye düşünüp evde kimseyi uyandırmayalım diye en dipteki odada yani salonda 8'e kadar oynadık  tam bunu atlatmışken bu gece 3'de uyandı yarı uykulu yarı uyanık saat 6'ya kadar yatakta debelendi durdu sonrasında ise yine uyumadı :(  işte bende tam bu sebep'den uykusuzum
Diş mi çıkarıyor yoksa kabızlığın etkisi mi bilmiyorum babasına göre beni özlüyormuş vakit geçirmek istiyormuş sabahın kör saatinde :)
Bu yazıyı Cuma günü yazmıştım yayınlamak kısmet olmamıştı geçen 3 günde uykusuzluk konusunda yine aynı durumdaydık ne kendi uyuya bildi nede ben L
Koca hafta sonu bir çöpü yerinden almama müsade etmedi ne abisi nede babası ile birlikte kalmak istemedi sürekli kucağımda pış pış konumundaydı  işe başladığımdan bu yana hemen hemen hep böyle onu bırakıp gitmemden çok korkmaya başladı bu hali beni çok üzüyor :(
Sabah doktor kontürolü vardı şükür gelişimi gayet iyi  9.060 kg olmuş 68 cm boyu olmuş.Doktorumuz et türü gıdalara başlaya bileceğimi söyledi biz başlamıştık bile fakat et çok hoşuna gitmedi onun yerine dün akşam balık yerken kendinden geçince onada yedirdim balık ve bayıldı bir tane hamsiye afiyetle bitirdi doktor balık için erken dedi biraz daha beklememiz lazım.
Üst damağı kabarmış yakın zamanda dişleri patlaya bilir dedi  merakla bekliyoruz yeni dişlerini ve eskisi gibi uysan günlerini


 doktor ablasını beklerken annesinin çantasını takmaya çalışan prenses




Bu da efem için notumuz olsun ilk defa kendi ismini yazdı paşam benim yazımı taklit ederek'de olsa akşam dünyalar benim oldu :) daha doğrusu (babası) bizim oldu

2 yorum:

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Fotolara bittim maşallah!

Hilal-AnnendenMektubunVar dedi ki...

sayfamı ziyaret etmenize çok sevindim. bende sizi takipdeyim bundan sonra. benim kızımda 7 aylıkken diş sıkıntıları başlamışdı ve aynı uyku sorunları aynı anneden ayrılmak istememe problemini bizde yaşadık. uzun sürmedi ama ben beni takmıyor artık. eskiden ben varsam kimsenin kucağına gitmek istemeyen meleğim şimdilerde herkesle vakit geçiriyor.