Ders çalışmaya çalışmak :)

Geçte olsa ders çalışmaya başladım mevlam utandırmasın geçen dönem ki gibi bütün derslerimden geçmeyi nasip etsin.Ben ömür boyu okusam sıkılmam galiba ders çalışmak yeni bir şeyler öğrenmek hele bir de ilgi alanımsa beni mutlu ediyor.
İş yerinde işlerimden arta kalan zamanlarda vaktimi değerlendirip harıl harıl ders çalışmam lazım çünkü evde çalışmak mümkün olmuyor iki çocukla temizlik,ütü, paşanın ödevleri, eşloşun bakımı derken zaten zaman su gibi akıp geçiyor
Bugün kocacığımın iş yeri hediyesi kupamla zevkli geçti ilk ünite bakalım 10 dersin üstesinden gelebilecekiyim :)
Birde yazmak isteyip yazamadığım  o kadar çok konu var ki resmen yetişemiyorum çok ihmal ettiğimi biliyorum ve bu konuda ciddi rahatsızım umarım işe başlamamla birlikte toparlanırım.

Efe paşa ile pazar günü evde canımız sıkılınca kendimizi mutfağa attık tüm acemiliğimizle ve kendimize güvenimizle simit yapmaya karar verdik şeklini vermekte çok zorlandığımızı itiraf ediyorum ama tadı aynı simit tadındaydı  gelecekte yapacağımız tarifler için çok umutluyuz :)

3 yorum:

Fransali Gelin dedi ki...

Hangi bolumu okuyorsun canim? Allah kolaylik vrsin bende ilahiyat onlisans okuyorum. insaallah kolayca geceriz sinavlari.

Şerife dedi ki...

felsefe ikinci sınıftayım inşallah ikimizde sorunsuz geçeriz derslerimizi

Unknown dedi ki...

Kolay gelsin Şerife'm ,inşallah bu yılda tüm derslerini verirsin :)
simitler harika görünüyor...