Kınalı kuzum

Paşam okullu oldu çıktı ilk haftalara inat neşeli neşeli okuluna gidip geliyor böyle neşe içinde olmasının sebeplerinden en önemlisi öğretmeni çok şükür ki paşam öğretmenini çok sevdi tabi aynı derecede bizde:)
Dün gece bizim evde kına gecesi vardı prensime kına yaktık''N'' ve ''E'' harfleri eşliğinde birinde ninja efe yazıyormuş diğerinde Öğretmeni Nagihan sabaha kadar dağılmış harfler :)
Uyanır uyanmaz ellerini yıkadık şaşkın ördeğim hiç bir yere dokunamadı ya elimdeki kına ile etrafı batırırsam diye söyledim artık hiç bir yere bulaşmaz sadece elinde olur ve misler gibi kokar diye şaşırdı kaldı :)

Birde okuldaki aktivitelerinin olduğu kağıdı takip etmekte zorlanıyordum sürekli yeni formüller buldum  ama hiç biri içime sinmemişti sonuncu fikrim buzdolabına yapıştırmak oldu sanırım işe yarıyacak çünkü sürekli gözümün önünde her mutfağa gittiğimde gözüm takılıyor :)

2 yorum:

Mucit Anne dedi ki...

Pek sevinmiş anlaşılan:) Bu arada o kına bana hiç mis gibi kokmuyor...

Şerife dedi ki...

kız kardeşimde hiç hoşlanmaz kokusundan ama ben çook severim