Günler kala

Bugün saatler hiç geçsin istemedim bugün hiç bitsin istemedim çünkü işe başlıyacak olmanın hüznü omuzlarıma  çöktü evet 9 aylık maratonun sonunda tekrar işe başlıyacağım biliyorum bu sefer diğer çalıştığım yerler gibi olmayacak çünkü babamla birlikte olucağım biliyorum saat sorunum olmayacak gel de anne yüreğine anlat bunları
Efe tüm gün okulda olduğu için onsuzluğa alıştım yani sabretmeyi öğrendim birde büyüdü kuzum ama Eslem daha 6,5 aylık küçücük abisi ona göre daha şanslıydı işe başladığımda 15 aylıktı  gönlümü rahatlatan yine annemin bakacak olması ve kızımın annemle benden daha iyi anlaşıyor olması aralarında ki bağ öyle güçlü ki annemin kucağında ona seslendiğimde arkasını dönüyor
Prensesimle geçen 6 aya göre bu ay daha iyi anlaşıyoruz isteklerini çok iyi anlaya biliyorum uykusunun geldiğini açıktığını susadığını hatta uzağımda olsa bile gözlerinden kaka yaptığını anlaya biliyorum :)
Bugün içimde kopan fırtınalardan haberdar gibi sakin ol anneciğim ben yanındayım der gibi sürekli gülümsedi sürekli kucağımda olmak istedi koklaya koklaya doyasıya öptüm sevdim oyunlar oynadım
Birde iki gündür biliyorum bilinçli değil ama duymak insanı mutlu ediyor ba-ba ge gel demeye başladı kim bilir babası kulaklarıyla duysa ne kadar mutlu olur diye düşünüp videoya aldım :)
 ilk defa böye gözlerini kısa kısa gülümsedi her göz göze geldiğimizde aynı bu haldeydi şekerparem
Annesi koklamaya öpmeye doyamadı kuşunu
birde su fazla içmiyorum kendi kendimi şevklendirmek için kavonoza her su içtiğimde bir fasülye atıyorum ve işe yaradı bugün baya su içtim

1 yorum:

hanife dedi ki...

MaşaAllah çok şeker...Çalışan annelerin en büyük sorunu bu herhalde evlatlardan ayrı kalmak..
Bloğunu izlemeye aldım sevgiler...