9 Ay Sonra İş Zamanı


Bugün 9 gün oldu çalışmaya başlayalı 9 ay sonra tekrar işe gitmek iş ortamında olmak beni heyecanlandırıyor hem de çok mutlu ediyor özlemişim çalışmayı bu uzun ayrılışın ardından anladım ki ben mesleğimi seviyorum ve geçte olsa diye biliyorum iyi ki muhasebeciyim diye
Tabi zor yanları da var mesela yavrularımdan uzak kalmak  akşama kadar görememek paşam okulunda prensesim anneanesinde biliyorum benden daha iyi bakılıyor ama özlüyorum kokularını bıdıklarımın
Prensesim ben işe başladığımdan bu yana bay bay yapmayı öğrendi J ağırdan ağırdan elini kaldırıp güle güle diyor anneciğine
Bir de esloş babasını karşıladığı gibi beni karşılamadığı için fena bozuluyordum babasını görünce kahkahalar atıp kendini sevdirmeye çalışırken beni görünce tepki vermiyordu ta ki dün akşama kadar J akşam yanıma da otururken başını bacaklarıma koymaya çalışıp durdu bacağıma koyunca başına elleri ile beni sevmeye devam etti işte tam o an dünyalar benim oldu
Paşam ayrı gurur kaynağım öyle güzel dualar öğrenmiş ki ağzım açık dinliyorum öğrendiklerini bugünlerde biraz asabileşsede çok seviyorum kuzucuğumu
günlerim tempolu bir şekilde devam ediyor iş ev arası tatlı bir koşuşturmaca  rabbim tadımızı bozmasın :)
 Çekmeceleri düzenlerken elime geçen ve geçtiği an geçmişe götüren kutum paşamın ilk kesilen saçları özen ve itina ile saklanmakta gelecek güzel günler için
 iş yerimin en genç en dinamik ninja kaplumbağa enerjisinde ki elemanı :)
 Ve abisinin masal kitaplarına bakmaya doyamayan prensesim galiba o da annesi gibi kitap okumayı çok sevecek

5 yorum:

annemahsustan dedi ki...

Hayırlı olsun canım: )

Unknown dedi ki...

hayırlısı olsun şerifecim.maşalah kızın gözümüzün önünde büyüor bizde buna tanıklık ediyoruz.
oğlunda tam ninja olmuş:)

Hatice Mungan dedi ki...

Anne olarak calismak oldukca zor. Kac parcaya ayiriyor insan kendisini. Allah yardimciniz olsun.

Şerife dedi ki...

Ayşegül:çok teşekkür ederim :)


sezobigo :Daha dün gibi geliyor hamile olduğum günler şimdi büyümüşte 8. ayına giriyor :)


Hatice Mungan :evet çalışmak çook zor ama onlar için bu fedakarlıklarımız gelecek güzel günlerimiz için

Ssmeral dedi ki...

hayırlı olsun.. maş.çok tatlı çocuklarınız .hele kızınız kitaba bakışları :)

http://azraecrin.blogspot.com/