Yorgun savaçcı


Eylül ayı bende çok iz bırakarak geçip gitti oğlum okullu oldu kızım diş çıkardı ve aşkımın doğum günü :)
Hep sevmişimdir hüznün ve mutluluğun karışımı olan bu ayı hatta bir zamanlar kızım olursa adı Eylül olsun dediğim bile olmuştur.
Bu aralar yorgun savaşçı gibi geziniyorum ortalarda 2 çocuk annesi olmak gerçekten çok sorumluluk isteyen bir işmiş yeni yeni idrak ediyorum :) Bu sabah aynaya baktığımda gözlerimde ki şişliği gördüm şaşırarak tüm gecenin uykusuzluğu gözlerime vurmuş
Büyük kuşum Efem hasta okuldan mı yoksa gece üstünü açtığı için mi bilmiyorum  şifayı kapmış durumda sesi çıkmıyor yavrumun öksürükte cabası yine de okula devam ediyoruz.
Efe okula başladığından bu yana sevgim kat kat daha da arttı çok şey öğreniyor kuzum okulda resimi boyaması bile değişti 2 haftaya bir çok çocuk şarkısı sığdırdı yeni oyunlar ve dualar 
Geçen akşam yemeğin de durup dururken subuhaneke'yi okuyunca göz yaşlarımı tutamadım 4,5 yaşında ki kuşumun ağzına ne güzel yakışıyor o kelimeler asıl süprizi  hem arapça hem türkçe olarak "Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi'l-hayr"  yani 

Allahım işlerimi zorlaştırma kolaylaştır hayır ile tamamla ile yaptı
İtiraf ediyorum türkçesini bildiğim bu duanın arapçasını bilmiyordum öyle güzel Allahım diyor ki bin kere dese hayran hayran ona bakar dinlerim öyle güzel söyleyişi var ki rabbim nazarlardan saklasın.
Artık itfaiye,ambulans ve polisin numaralarını da biliyor 1-1-2 den ambulans gelirmiş :)
Prensesim 2. dişide çıkardı ara ara huysuzlansa da şükür sorunsuz atlattık bu süreci


                                                                 Beşik güzeli
                                                         

 Annelerinin canına okuyan kuzular bu durumunda hiç rahatsız değiller aksine daha da bir mutlu oluyorlar :)
      Bir yılı daha sevgi,aşk ve mutluluklar bitirdik...

5 yorum:

ASLI dedi ki...

Masaallah Efe´ye serife.

ya korkutma beni.Surda kalmis kisa bir zaman zaten :)

Unknown dedi ki...

aferin Efe'ye ,ezberi kuvvetli olacak ne güzel.İnşallah hep böyle güzel güzel gider okula ...

Handan dedi ki...

Kestane balı çok işe yarıyor aklında bulunsun.

Duayı görünce okul yıllarım geldi aklıma, sınavlarda az okumamışımdır :)

Handan dedi ki...

Öksürük icin, fonda konuşan oğluşlar olunca topalayamamışım , lafım havada kalmış. (Oy hâlâ susmadılar:) kestane balı öksürük içindi, hah söyledim :)

annemahsustan dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun...

Semih'te Rabbi yessir ile süphanekeyi öğrenmiş: )
Ufaklığı öpüyorum...Size nice mutlu yılları birlikte kutlarsınız inşallah diyorum...

Ve seni tanıdığıma o kadar mutlu oldum ki anlatamam... Yüzündeki yansımayı iyi ki yüreğimde hissedebildim...