Körfez'de eşsiz boğaz manzarası :))


Dün yazdan kalma bir gün vardı ayın son günü sıcacıktı etraf  kalbimde aynı sıcaklıktaydı ailecek yeni keşfettiğimiz darıca sahiline gittik yanımıza annemi de alarak az kişi olur sanmıştık ama oltasını alan sahile inmiş oturacak yeri şans eseri bulup deniz manzaralı öğlen yemeğimizi yerken gözüm canım ailemdeydi ne çok sevdiğimi düşündüm sürekli anlamsız gülümseme gözlerimdey di  anlamı çoktu ama  yanımda ki kimse neye güldüğümü bilmiyordu :)
Keyif verdi saatlerce balık tutmaya çalışan acemi balıkçılar keyif verdi çocukların gülümsemeleri  geçen balıkçı tekneleri  ve hazırlıksız gitmemize rağmen lezzetli mi lezzetli anneli eli değmiş yemekler
Eşsiz boğaz manzarası vardı körfezde :)) efem sözümden ne alaka demeyin bu aralar çok yemek yiyorum kendimi kontrol edemiyorum doğumdan sonra verdiğim 8 kiloyu tek tek almaya başladım e soyadımızda eşsiz olunca körfezde eşsiz boğaz manzarası oluyor  :)
Bilmem kaç kere söz verip döndüm fakat bu son kilo vericem hedefde 50 kiloya inmek var 63 kilodan :( bu yazıcı kardeşim okusa kesin hı hı derdi  ama vericem 



 şişkoyum ben şişko tam bir dobişko :)) oğlumun gözünden bir kare
aldığım kiloların sorumlusu bu eller :))

suç ortaklarım

3 yorum:

ASLI dedi ki...

Kiloyu sIkInti yapma.Zamanla normal düzenine kavusursun.Iki cocuk ve Eslem´in emiyor olamsi dogal olarak senin de enerjini aliyor.

foto sahane...

Unknown dedi ki...

Buradan şişko görünmüyorsun Şerife'm .Mutlu bir eş ve mutlu bir anne gibi görünüyorsun :)))

Şerife dedi ki...

yok canım iltifatın için teşekkür ederim ama :) göbek benden önce gidiyor :))