Haydi gel bizimle ol

Haydi gel bizimle ol dediler neden olmasın ki dedim ve cumartesi günü blogger arkadaşlarımla Üsküdar'da buluştuk.O gün heyecanlıydım çünkü aylardır konuştuğum dertleştiğim arkadaşlarımla yüz yüze ilk gelişimiz olacaktı(Ülkü hariç ) heyecanlıydım çünkü yeni arkadaşlarla tanışacaktım.
Umduğum gibi hatta umduğumdan daha güzel geçti evde beni bekleyen bebişden dolayı en erken ben ayrıldım.
 Çok üçlü sohbet yaptık ama hiç yan yana olamamıştık şükür kavuştuk :)
 Bence günün en güzel süprizi günün anlam  ve önemini özetleyen el emeği göznuru havlularda tekrar teşekkür ederim Pınar
 Ve Defne bu gözlükler bana hiç bu kadar yakışmamıştı

9 yorum:

Ülkü dedi ki...

Canım benim seni tekrar görmek güzeldi :) herkese teşekkürler çok memnun oldum harika bir gündü :)

Unknown dedi ki...

Gelebilmene o kadar çok sevindim ki anlatamam.iyi ki geldin canım :)))

annemahsustan dedi ki...

Aslında içlerinde ilk gördüğüm sensin, kapıdaki şaşkın karşılamamız üstüne, senin gibi birini tanıdığıma çok mutlu oldum.
İyi ki gitmişim, iyi ki gelmişsin...
Herkese ve özellikle Pınar sana, o ince düşüncenden dolayı bir kez daha teşekkürler...

Ve gözlükler ikinize de ayrı yakışıyor: ))

Unknown dedi ki...

ben efenın büyüyüşünü okudum..hasta olduğunda üzüldüm, sonra eslemı bekledım, merak ettım...derken o gün de senı gördüm...çok sakın , cıcı bı arkadaşsın...yüzünden zaten ıyılığın okunuyor...bırlıkte vakıt geçırdığımız ıçın çok mutluyum...

Şerife dedi ki...

Ülkü:bence de harika bir gündü :))

Şerife dedi ki...

Düşlerimden İnciler :duygularımız karşılıklı arkadaşım seni görmek çok güzeldi

Şerife dedi ki...

annemahsustan :Sevgili Ayşegül seni özellikle kızını çok sevdim arkadaşlığımız daim olur inşallah

Şerife dedi ki...

nagihan hanım çok özür dilerim ama düşünüyorum akşamdan beri ama sizi çıkaramadım bir türlü :(

Ülkü dedi ki...

Nagihan dediğin tuğba sanırım canım :)