Mutluluk avuçlarımda

Bugünlerde kırgınlıklarım ,kızgınlıklarım ,hayal kırıklıklarım hat safa da
Eskiden olsa içim içimi yer düşünür durur harap olurdum hasta olurdum
Yine üzgünüm ama affetmeyi bilerek
Ne çok şey kattı evlatlarım bana en çokta sabretmeyi
En çokta hoşgörülü olmayı
Bir sözün peşine takılıp günlerimi ziyan etmeyecek kadar büyüttü beni kuzucuklarım
Her sabah şükrediyorum verdiği nimetler için huzurum için evlatlarımın sağlığı için rabbime
Çocuklaştım iyice saklı kalmış çocukluğum içimde
Keyif veriyor Eslemle kıkırdaşmalarım
Keyif veriyor okula giden kuzuma kahvaltı hazırlamak ve binbir numara ile ona yedirmek.
Keyif veriyor akşam işten gelen eşim için ne pişirsem telaşına kapılmak
İşte bu yüzden kimse huzurumu bozamaz




6 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok tatlılar maaşallah Allah bağışlasın.Doğru diyorsunuz çocuklar kesinlikle en çok sabretmeyi öğretiyorlar hoşgörmeyiÇok şükür sağlıklı bir şekilde hayatımızdalar.Binlerce şükür.En büyük nimet sağlıklı olmamız ve onlarında sağlıklı olmaları.Oğlumun adaşı efenin yeni okul yılında başarılar dilerim

Peygamberim İzinden dedi ki...

Allah afiyetinizi arttırsın diyorum bugünleriniz çok güzel...
Şimdi benimkiler büyüdü de farklı meşguliyetlerim var..
Bizlerde onlarla beraber hayatta pişiyoruz galiba sevgilerimle :)

Unknown dedi ki...

ooo biz bişey demeyelim burdan seen olayı çözmüşsün şerifecim allah mutluluğunu daim etsin canım benim ağzınızın tadı bozulmasın inşallah

Unknown dedi ki...

Serifecim, uzun bir aradan sonra bloglara bakma fırsatı buldum. Kuzuların ne kadar büyümüş maşallah. Benim ufaklık da 6 ayını bitirdi bile. İki çocuklu anne olmak insanı ne kadar değiştiriyormuş, şaşırıyorum. Canını sıkan konulara gelince affetmek, umursamamak hatta seni üzecek insanları duymamak büyük lüks. Biraz olsun yapabilirsek, birazcık umursamaz, daha az hassas olabilirsek hayat gerçekten çok daha kolay...

ASLI dedi ki...

serife kizini bana ödünc ver biraz sevin geri verim :)

Ülkü dedi ki...

Ben katmadım mı :) hep mutlu olun :)