Efe'nin parmakları

Bu hafta okulda ağlamadan durursa sözüm vardı odasında dilediğimizce boya yapacaktık o sözünü tuttu sıra bana gelince eğlenceli bir sabah yaşadık renk renk boyalarımızı çıkardık ellerini güzelce boyadık sonra odasının duvarını rengarenk yaptık
Çocukluğuma gittim çok isterdim bende bu şekilde bir odam olmasını maalesef olamadı ama şimdi çocuğumun gözünde çocukluğumu buldum onun mutluluğu gülümsemesi dünyalara bedel
Ortaokul yıllarımda rengini çok severdim şimdilerde gündemde olan bir şarkıcı değil ama o dönemlerde çok meşhurdu onun klibini her izlediğimde içim giderdi :) şimdi yıllar sonra hayalim gerçek oldu



işte o klip :)

2 yorum:

nazire dedi ki...

Canım benim ne güzel ne şanslı çocukların var böyle bir anneleri olduğu için.Oğlum büyüsün ben de böyle yapacağım.Efe ile Eslem'e maşallah

Süreyya dedi ki...

Çok tatlı Efe ve Eslem kocaman maşallah onlara :) Duvardaki en güzel desenler elizleri ne iyi düşünmüşsünüz..sevgiler :)