Mutluluk....

Bu aralar her fırsatta bebişlerimin resmini çekiyorum gelecekteki güzel günlerimizde daha çok gülümsememiz için bazen araya kendimde giriyorum Eslem halinden memnun ama Efe çok sıkılıyor :) bi sevdiremedim paşaya resim çekinmeyi sanırım bu konuda daha doğrusu çoğu konuda olduğu gibi babasına çekmiş.
Biz bu aralar çok mutluyuz yeni heyecanlar sardı yuvamızı Efem anaokuluna başlıyacak güzel gözlerinden alamıyorum gözlerini ne çabuk büyüdü nasıl geçti 4 yıl
Ne zormuş doğru okulu bulmak :) şükür içimize sindi beklentilerimiz çok fazla umarım hayal kırıklığı yaşamayız okul konusunda.Çok zormuş insanın evladını bir yere emanet etmesi çünkü biliyorum ki bu kararımız tüm hayatına yansıyacak rabbim hayal kırıklığı yaşatmasın

4 yorum:

Mucit Anne dedi ki...

Evet bol bol fotoğraf çekmek lazım çok hızlı büyüyorlar. Okul konusuna gelince umarım hayırlısı olmuştur.
Sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

kesinlikle,katılıyorum şerifecim sana bu konuda,ama video görüntüler yıllar geçince ööyyyleeee hoşş,öylee güzell duygular yaşatıyor ki insana.
anlatamamm..:))
o yüzden,foto yanısıra,video kaydı da yap bol bol canım:)
paşaya başarılar okulunda..
sevgiler tatlım..:)

Unknown dedi ki...

Merhaba, bende 26 haftalik hamileyim ve daha yolun başındayim. Deneyimleriniz bana yol gosterecek:) kızım icin yazdiğim blogum:)
http://hamilelikteben.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

bende düşünüyorum nereye nasıl vereceğim diye.çek şerife çek bir bakmışsın kızında okullu olmuş:)
maşallah onlara:)