Annelik mesleği

Sanırım annelik kadar zor bir iş yok bu dünyada.Mazeretin yok yıllık iznin yok tatilin yok mesainin ne zaman başlayıp ne zaman biteceği de belli değil.
Dün gece rahatsızdım inanılmaz derecede karnım ağrırken Esloş uyandı sahurda zaten ağrılarımdan dolayı yiyemezken bende kızımla oynadım tabi oyunla bitmiyor bu işler bir de uyutma kısmı var onun uyutunca mesai bitiyor mu tabi ki hayır.Mızmızlanmaya kendini naza çekmeye bile vaktin yok bu işte :)
Efe'yi ramazanın başından beri gece altını bağlamamaya ve gece kaldırmaya başladım şükür hiç zorlanmadı paşam tek sorun o uykusunun içinde onu uyandırmak neredeyse sürüne sürüne gidiyor.Bazı geceler o beni kaldırıyor anne çişim geldi diye çoğu zaman ben götürüyorum bu işi de halletik ya ne mutlu bize :)
Birde not Eslem artık koyduğum yerde kalmıyor yuvarlana yuvarlana halının bir başından diğer başına gidebiliyor.


                           Esloşla birlikte bugünlerde hep 4 yıl öncesine gidiyorum

7 yorum:

Hatice Mungan dedi ki...

Annelik bu hayatta en zor meslek. Ve daima zor olan güzeldir.

Şerife dedi ki...

Ne kadar güzel söylemişsiniz zor olan güzeldir :)

Unknown dedi ki...

burunları aynı kopyala yapıştır gibi:)
çok iyi bilirim sürünürken çocuk bakmak zorunda olmayı ama geçiyor şerifem sen daha iyi bilirsin.maşallah onlara:)

Şerife dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Şerife dedi ki...

Bak bugün kandil senin için Mert için dua ediyorum rabbim kabul eylesin

Unknown dedi ki...

Dünyada bu akdar zor olup da yinede büyük bir aşkla sevilen başka meslek var mıdır acaba ?
Zorluklarına rağmen her şeyiyle çok güzel annelik...
Bu afacanlar birbirine benziyor mu nedir ? Bir kız bir oğlan ,ikiside çok şirin ve güzel.Allah bağışlasın Şerifem

Unknown dedi ki...

Benımde cekılısıme katılın olurmu.Kandılınızde mubarek olsun ayrıca. :)