Mantı Partisi

Günlerdir hayalini kurduğumuz annem ve anneannemin karşı çıktığı kardeşim ve benim umursamadığımız mantı partisini verdik iyi ki de verdik çünkü çatlayana kadar yedik :) İtiraf ediyorum ki  yapımı çok zormuş yaklaşık 3 saat sonra kavuştuk teyze ellerinden çıkan mantıya İnsanın sevdikleriyle yan yana olması vakit geçirmesi muhteşem mutluluğumuzu katmerleyen mantı oldu.
Hani derler ya teyze anne yarısı diye gerçekten öyle 2 tane teyzem var aramızda çok yaş farkı olmasa da annem kadar çok sevdiğim ve hep seveceğim dünya tatlısı iki teyze annem gibi bizi şımartan bizi  seven bir dediğimizi iki etmeyen iki melek :)
Önceleri mekan benim evdi öyle kararlaştırmıştık ama peşimizde çocuk sürüsünü düşününce mekan değiştirdik  memlekette  olan anneciğimin müstakil evi tamda bizim için uygun yerdi çocuklar bahçede gönlünce oyanadı bizde kendi işimize baktık.
Mantıda sonra kurtlarıda bir güzel döktük  yanımızda olmayan annem için mini bir video kayıdı yaptık  keşke bende olsaydım demesi için :))
ve en önemlisi bu sanırım hepimiz söz verdik kurban bayramına herkes 5 kilo verecek bu iştahla biraz zor ama denemeye değer ben zaten ciddi ciddi kafama koymuşum kilo vermeyi şimdi sözü mü tutmak için elimden geleni yapacağım.Ekmek,pirinç, abur cubur yok..

.
Minik elleriyle mantımıza daha da güzel bir tat verdi prensessim

3 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

Çok güzel görünüyor mantı, ellerinize sağlık
Biz hazır mantıları alıp yiyoruz malesef :)

adaşehir dedi ki...

Mantıya hiç dayanamam, Nam nam nam, çok güzel görünüyorlar :) Ellerinize sağlık, afiyet olsun :)

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Paylaştıklarınız çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık :))Bu arada bende İstanbuldaki mekan ve lezzet önerilerini blogumda paylaşıyorum:)Bana da beklerim.http://istkazanbenkepce.blogspot.com