Balıklarım

Evlat konusunda çok ama çok şanslıyım mevlama şükürler olsun ki iki tane pırlanta verdi bana hemen hemen huyları bir birlerine benzeyen iki melek.
Bir çok anne banyo savaşı verir bebekleriyle benim kuzularım içinse banyo büyük bir keyif bıraksam balıklar gibi hiç çıkmazlar paşam 4 yaşına geldi hala su delisidir şuan babası ile havuza gitti :))
Esloş 4 ayı geride bıraktı bir kere bile ağlamadı banyo yaptırıken:) dilerim bu hep böyle devam eder.
ya ne çabuk bitti bıcı bıcı  pozu
ya-şa-sın ban-yo yap-mak :))
en keyifli olduğu anlardan biri :) 
                                                     Şaaşkın ördeğim

5 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

Maşalkah balıklarına. Su sağlıktır.

Benim kızımda çok sever suyu :) Çocuklar suyu sevince banya yaptırmak daha kolay değil mi?

Şerife dedi ki...

hemde nasıl onlar kadar bende keyif alıyorum :)

nohut oda dedi ki...

evet banyoyusevmeyen cocuk zor oluyor gercekten cok sukur benımkılerde su kusu:)

Kibele Demirbas dedi ki...

ay o büyük hep gülüyormu öyle maaşallah :)
gülücükleri hiç eksik olmasın inşaallah , bende nihayet anne oldum , tüm anneleri de elimden geldiğince takip ediyorum , sevgiler

bebekvesaire.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Rabbim hayırlı uzun ömürler versin,ekrandan dalıp sevesim geldi:)
41 milyon kere maşAllah..