Kızıma

Küçük meleğim şuan karşımda kendi kendine oynuyorsun arada göz göze gelip gülümsüyoruz her zaman yaptığımız gibi ne çabuk alıştık birbirimize ne çok sevdik kısa zamanda birbirimizi gerçi annemin dediğine göre sen beni görür görmez anneye benzer bir ses çıkarmışın annem hala o anın etkisinde ama ben hatırlamıyorum malum anestezi.
Abinle sensiz geçirdiğim günlerde başka hiç bir çocuğu abin kadar sevemiyeceğimi düşünürken şimdi bakıyorum da iki evlat arasında  ayrım yapılmıyormuş büyükler çok haklıymış :)
Sana baktıkça zaman dursun istiyorum hiç büyüme istiyorum abinin küçüklüğüne inat
İki çocuk sahibi olmak buna alışmak zor bir süreç :) mesela dün gece abin uykusunda ağladı yanına gittim beraber uyuyalım dedi sarıldık beraber tam uyurken sen uyandın işte o an iki tane olmak istedim biri seni emzirsin diğeri abine sarılsın keşke mümkün olsaydı
Sende artık tecrübe konuşuyor abini saatlerce ayağımda sallardım uyusun diye sende sallamalarım çok nadir çünkü kendi kendine de uyuya bileceğine kendimi inandırdım ve çoğu akşam yatağına yatırıyorum  ve kendi kendine uyuyorsun abine masal anlatırken bir bakıyorun sende uyumuşsun işte o an ki haz dünyalara bedel
Her gün saçların çabuk uzasın diye dua ediyorum çünkü elimde takılmayı bekleyen bir sürü taç ve toka var ve de bunları takmak için heveslenen bir annen var
Annelik öyle güzel öyle mükemmel bir duygu ki size baktıkça hep dua ediyorum Allahım isteyene dileyen herkese nasip et diye.
Ve her sabah iki küçük meleği gördükçe şükrediyorum.....İkinizi de canımdan çok seviyorum kuzularım




7 yorum:

Ebru dedi ki...

Dün gece yatarken aklıma bir de kızım olsaydı diye takıldı biliyor musun:) Düşündüm durdum bugün bu güzelliği görecekmişim. Maşallah çok güzel bir bebek

Unknown dedi ki...

Çok tatlısın Şerife'm , ne güzel duygular paylaşıyorsun...
Allah gönlüne göre versin canım :)

nohut oda dedi ki...

:)) 2 cocukla cok daha fazla annesın sankı degılmı:)

Şerife dedi ki...

Nehir İda :Tesadüftür ki bu aralar bende seni düşüyordum

Şerife dedi ki...

Düşlerimden İnciler :en kısa zamanda sanada nasip olsun arkadaşım

Şerife dedi ki...

nohut oda :Aynen öyle :))

Ülkü dedi ki...

Oy saça bak :))) Şerifem 2 seneyi gözden çıkart tokalar için :)