Müzik sever Eslem

Bugün Eslem huzursuz gün boyu hiç uyumadı  ilk doğduğu günler uyandıramazken şimdi uyutamıyorum.
Bir günü bir günü tutmuyor alışmaya çalışıyorum uykusuzluğa.Sabah bir doktoru dinledim bebeklere gece gündüz ayırımı yaptırmak için gün içinde müzik dinletin,bol bol konuşun dedi bol bol konuşuyorum da müzik dinletmiyordum.
Hemen müzik açtım tepkisi inanılmaz hemen uyudu oysa doktor uyumaz diyordu müzik bitince cığlık cığlığa ağlıyor başlayınca susup uyuyor sanırım o da benim gibi Thalia sevecek çünkü onun şarkısında mışıl mışıl uykuya geçti .Hazır Eslem uyurken Efe anneanedeyken bende yapacağım işleri yapayım yorgunluk uykusuzluk son safada iki çocuğa yetişmek gerçekten çok zormuş :) biliyorum başarıcağım ikisine de yetmeyi sadece biraz zaman


3 yorum:

Noblesse dedi ki...

çok tatlı maşallah, Allah uzun ömürler versin.

İkiz Annesi dedi ki...

Face de fotolarını gördüm 41 kere maşallah çok tatlı prenses.
Uyku düzeni zamanla oturur mutlaka tatlım aman benimkiler gibi uykusuz olmasın yeter ki:))
Kokla benim için bol bol :)

Anca dedi ki...

He's such a beauty :D

http://www.101fashionstreet.com/