1. ayımız

1.ayımız yarın doluyor düşünüyorum da ne çabuk geçti otuz  gün
30 günde prensesimle yaşadıklarımı sıralarsam
* Topuk kanı için gittiğimiz sağlık ocağında sarılık var bebeğinizde denince aceleyle hastaneye gittik yapılan test sonucunda her çocukta olabilecek kadar olduğunu söyleyip içimize su serpti doktor ablası ama sık sık emzir dedi.Test sonucu gelene kadar ömrümden ömür gitti ya ışına alırlarsa ya çok ileriyse endişesi
*Prenses tam bir uyuyan güzeldi ilk haftalar uyandırmak neredeyse imkansızdı doktorda sürekli emzir deyince her fırsatta emzirdim gün geçtikçe gözlerindeki sarılığın gittiğini fark ediyordum ve işte o anlar benim için inanılmaz mutluluk vericiydi 10 günlük olunca kontrolümüz vardı şükür doktor ablası sarılık geçmiş dedi
*Sürekli emmeye alışan prenses beni perişan etmeye başladı ilk günlerin aksine sürekli huysuz sürekli ağlar vaziyetteydi içtiğim bardağı yerine koydurmuyordu çareyi yine doktorumuz da bulduk gazı var bu bebeğin dedi hırsını da emerek çıkarıyor dedi ve en sevdiğim yemekler sebzeler o an bana yasaklandı iyi olsun da prenses yemesem de olur  gaz ilacından sonra sakinleşti gül yüzlüm
*Birde pişik sorunumuz oldu doktorun verdiği de bizim doğum öncesinde aldığımızda fayda etmedi.Sık sık altını değiştirdim her seferinde iyice temizledim fakat her geçen gün kötüye gitti bizim pişik mantara dönüşmüş kullandığımız mantar ilacı şükür 2 gün içinde geçirdi hem gaz hem pişik çok yordu kızımı
*Yarın aşısı var birde onu atlatsak benden iyisi yok
* Doğduğunda bu yana hemen hemen hiç kusmayan kuşum 2 gündür gaz gittiğinden bu yana kusmaya başladı gazı olmasından kusmasına razıyım :)

*İlk başlarda yıkarken çok korkuyordum ya bi yerini incitirsem  ya öyle olursa evhamları içersin deydim şükür onuda aştım
*Gün içinde uyumaktan fazla hoşlanmıyor bundan ötürü biraz sıkıntı yaşıyorum ev işleri konusunda sanırım artık akşam iş yapmaya alışmam lazım :)
*Rabbime binlerce şükürler olsun sağlıkla sıhatle yavrumu bana nasip etti kokusu dünyalara bedel gözleri ömre bedel


3 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Güle güle büyüt canim kizini,simdilerde hersey güzel tabii ok adfar sorun her bebekte normaldir,yürümeye baslamadan vaktini güzel degerlendir yoksa izin vermiyorlar büyüyünce,sevgiler...

Efe ve Eren dedi ki...

maşallahh,güle güle büyüt prensesini,Allah nazarlardan korusunn,mis gibi kokuyordur şimdii,benim içinde kokla:)sevgilerimle,

GeCe dedi ki...

maşallah Eslem'e ben de anladım ki o geçsin bu geçsin derken aslında bir sıkıntı bitiyor diğeri başlıyor kusmalarla uğraşyorum ben de bugeçince belki de dişler çıkacak sürekli bir hareket var yani sakin olup onu rahatlatmaya çalışmaktan baska seceneğimin olmadığını anladım