Mutlu masalımız

Hamile olduğumu öğrendiğim ilk günlerden itibaren hep doğumum anımın her anının fotoğraflanmasını istiyordum.Çevremde böyle şeyler pek yaygın değil  eşim temkinli yaklaştı ve sonunda beni kırmadı kabul etti.Bense kim çekse diye çok araştırma yapmadım.Blog açtığımda beni ilk takip edenlerden biri olan ve hamile olduğumu yazdığımda ilk tebrik edenlerden birisi olan Nilay aklıma gelen ilk isimdi
Daha 13 haftalık hamileyken yayınladığı bir albümü bayılmıştım hemen bizimde masalımıza ortak olurmusunuz yazmıştım.Böylelikle 27 hafta sonrası için sözleşmiştik çok istemiştim çok arzu etmiştim.
Doktorum25 nisan demişti  tahmini doğum tarihime Nilay 29 nisanda tatile çıkıyordu beni korku almıştı ya oğlum gibi geç doğum yaparsam diye  eğer 29 nisanı geçerse arkadaşını yönlendirebileceğini söylemişti fakat bu fikir bana hiç sıcak gelmişti çünkü hiç görüşmesek de yüz yüze bir bağ oluşmuştu sürekli çekimlerini takip ediyordum ve karar vermiştim  eğer Nilay olmazsa o çekimi yaptırmayacaktım şükür gönlüm temizmiş 21 Nisanda geldi prenses.
Çekilen resimleri çok merak ediyordum çünkü doğum sonrasında yaşananları bugünde dahil hatırlamıyorum

Kargoya verdiği gün benim için saatler geçmedi 5 gibi elime ulaştı resimler işte o an dünyalar benim oldu işte o an en güzel anneler günü hediyemi aldım.Temkinli yaklaşan eşimi uzun zaman sonra heyecanlı gördüm.Sürekli geldi mi resimler diye beni aradı :) Benim bilgisayarın cd kısmı arızalı olduğu için annemin bilgisayara takıcaktım resimlerin olduğu  Cd'yi  böylelikle albüm dışındaki resimleri görebilecek ve iş yerinde sabırsızlanan eşime bir kaç resim göndere bilecektim ama gel gör anneminki de bozuk çıktı :) Komşulara gittik kimi evde yoktu kiminin kızı şifre koymuş kızına ulaşamıyorduk :) 7 gibi tüm resimleri göre bildik ve çooook mutlu olduk iyi ki ama iyi ki mutlu masal demişiz
Benim bebekliğime ait tek resim var isterdim resimlerimin olmasını eşimin o tek karede yok şükür benim duyduğum eksikliği evlatlarım duymayacak :)








10 yorum:

zoitsa dedi ki...

maaşallah ne güzel bakmış öyle:)efe de tam abi olmuş

eslemce dedi ki...

çook tatlı maşallah,rabbim nazarlardan korusun.
Ben een çok Efenin kucağındaki resmi sevdim.hemde çok sevdim.

queen_ff dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün.Sağlıkla inşallah.
Çok şeker bir kızınız var ;))

GeCe dedi ki...

çok güzel çıkmış bayıldım ben de istedim doğum fotosu ama kısmet değilmiş olmadı

tubitos dedi ki...

ayy maşallah ne kadar tatlı bir bebek ya hayırlı ugurlu olsun.. allah bana da nasip etsin inşallah, ben de bol bol foto çektircem :)

Şerife dedi ki...

Zoitsa:Teşekkür ederiz :) Efe'ye abilik çok yakıştı


Eslemce:Bende en çok ikisinin olduğu resimleri sevdim ayrıca güzel temennilerin için teşekkür ederim


queen_ff :Amin :)

Şerife dedi ki...

GeCe :Bende Efe'de isterdim kısmet olmadı umarım senin 2. bebeğinde kısmet olur ve dilerim Türkiye'de olur


tubitos :Tüm kalbimle gönülden amin diyorum İnşallah sana da en kısa zamanda rabbim nasip eder ::)

marifet ellerimizde dedi ki...

AY MAŞALLAHHH MAŞALLAHHHH TEBRİK EDERİM.....

*mehtap dedi ki...

tebrik ederim,maşallah çok tatlı..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

maşAllah maşAllah rabbim sizlere bağışlasın, adı ile yaşasın canım