Bizden haberler

Uzun zamandır kendimi böyle pis hissetmiyordum 4 yıl öncesinde yaşadıklarımı tekrar yaşamak  hiç hoş değil :(
Kendimi banyoya kapatsam günlerce çıkmasam ancak paklanırım sanırım :) temizlik kokusu bir kaç saat sonra yok oluyor bedenimden  ve kendimi özellikle eşimin yanında çok kötü hissediyorum biliyorum o bu durumu sorun etmiyor ama ben baya bir taktım
2 gündür Esloş huysuz sürekli kucağımda durmak istiyor o kucağımda durdukça ev kendinden geçiyor ütü birikiyor Efe'den dolayı dağılan evi toparlamak gözümde büyüyor
Uykusuzluk gözlerimden akarken Eslemi uyutmuşken oyun oynamıyı bekleyen paşaya vakit ayırmak gerekiyor  onun gönlünü yapınca Eslem uyanıyor kısır döngü bu şekilde devam ediyor :)
Birde emzirmek benim için hala acı verici çatlaklarım geçmedi  krem kullanmıyorum çünkü Eslem  o zaman emmiyor emzirmeden önce temizlesem de emmiyor onun mutluluğu huzuru için kremden vazgeçtim doğal akışına bıraktım umarım dahada uzayıp gitmez bu olay
Aşağıda ki resim dün geceden  bir masala kanmayıp bir kaç masal anlattıran paşa  masaldan vazgeçti küçüklük günlerine dönmek istedi ve ayakta sallanarak  uyumak istedi  tabi kıramadım bu arada prenses ağlamaya başladı ortaya bu tablo çıktı gece sonunda hem kolum hem ayaklarım uyuşmuştu :)
Nedense artık yatağa yattıktan sonrasını hatırlamıyorum anında uykuya dalıyorum.
İyişelerde oluyor mesela çok su içiyorum günlük 3 litreye yakın ve su içtikçe kilolarım gidiyor hamilelik boyunca 12 kilo almıştım ve şuan 11 kilosu gitti 1 kilo kaldı ve bu duruma çok seviniyoru :)

8 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bebek dogmus güle güe büyüt kizini canim,ah iki cocukla gene iyi ama ikiside kücük olunca is bitmez yorgunluk hep vardir,kolay gelsin sana öptüm bebisini!

Unknown dedi ki...

o yıkanma hissini bende çok yaşamıştım banyo da çok ağlamıştım:)
kolaylıklar dilerim şerifem çok güzel görünüyorsunuz.Bu arada bende su manyağı olmuştum ama çok isteyerek içiyordum ben.Kilolar iyi gitmiş valla maşallah.

Sitare dedi ki...

havalar daha bi ısınacak off o vakit hayal bile edemiyorum.2 yıl öncesine gittim yaşadığımız en sıcak yazdı sanırım ve ben o en sıcak yazda kızımı doğurmuştum.8 gün boyunca yıkanamamak sadece silmek oranı buranı onu yaşadım ben :(
sabır diyorum şerife sabır:(

mandalincikmazi dedi ki...

Allah yardımcın olsun canım iki küçük çocuk kolay değil yakınlarında sana yardımcı olacak birileri yok mu bu şekilde hepiniz için çok zor ...

Nil dedi ki...

maşallah ne kadar hızlı vermişsin. göğüs çatlakları için steril suya ayva çekirdeği koyup ağzını streçleyip dolaba koy. ertesi güne jel gibi bir kıvam oluyor. onu sür. tamamen doğal. ve çok fayda gören var.

mavii dedi ki...

çok güzel bir resim ilerde ben sizi işte böyle büyüttüm diyceksin
yorucu ama güzel hatıralar bunlar canım bende seninle aynı durumdayım biri 3.5 biride 2 yaşında çoçuklarım var:)

*mehtap dedi ki...

Allah bağışlasın çok tatlılar:Nasılda kıskanmış abiye bak sen.Kolaylıklar dilerim..

GeCe dedi ki...

ne sevimli bir foto öyle, eminim iki çocukla daha zordur ama bir o kadar da tatlıdır hayat