İki çocuk Bir anne

Yeni bir  hayata alışma dönemindeyiz 2 çocuk ve bir anne.Etrafında pervane olunmaya alışık evin bitanecik kuzucuğuna kardeş geldi çok şaşkın bazen ne yapacağını bilmiyor kimi zaman kızgın kimi zaman asabi bazen çok sevimli  gel gitler içersin de.Eskisi gibi her dediğini anında yapamıyorum buda sorun oluyor açıktığı zaman genelde Eslemi emziriyorum ve zamanında yardımcı olamıyorum bu sefer çok hırçınlaşıyor ama bellide edemiyor buda beni üzüyor  alışıcağız ikisine de zaman ayırmayı öğrenicem.
Tam Efe geceleri deliksiz uyumaya başlamıştı ki Eslem geliverdi hayatımıza halimden memnunum da garipsiyorum geceleri kalkmayı şükür huysuz bir bebek değil tek sıkıntımız gaz :)
Bugün ilk defa tırnaklarını kestim küçücük yumuşacık tırnaklarını ve ilk defa kendim banyo yaptırdım bugüne kadar annem yaptırıyordu hatta bugünde annem yaptıracaktı fikir değiştirdim kendim yaptırdım korktuğum kadar yokmuş zorlanmadan hallettim
Bloglara bakmaya fırsatım olmuyordu yazmaya da sevdiğim arkadaşları okumayı da çok özledim.Ağrılarım yorgunluğum yeni yeni geçiyor  biliyorum her yeni gün daha güzel olacak

0 yorum: