Doğum Hikayemiz


Her şey Cuma günü başladı ufaktan ufaktan Eslem ben geliyorum demeye başlamış ara ara gelen sancılarla günü bitirmiştim.Cumartesi sabahı devam eden sancıların ardından hastaneye gittik maalesef doktorum yoktu izne çıkmıştı başka bir doktor ilgilendi sancın fazla yok ama sen iyi değilsin dedi ve beni göndermedi doktor gece yarısı doğumunu yaparsın dedi.
Ben suni sancı beklerken onlar her şeyi doğal yolla olması için bekliyorlardı ben sancı odasındayken eşimNilay Hanımı  aramış şansıma oda Anadolu yakasındaymış.
Bir süre sonra sancı odasına eşimide aldılar o andan itibaren sancı odası benim için eğlence odası oldu. Kıkır kıkır gülmeye başladım sürekli beni güldürecek bişeyler buluyordu.
Kız kardeşim hastanede olduğumu duyunca dershaneyi bırakıp koşa koşa gelmiş oda gelince iyice rahatladım.Kardeşimden sonra Nilay hanımda geldi sanki ilk karşılaşmamız değil de yıllardır tanışıyormuşuz gibiydik iyi ki kendisini seçmişim.
Her şey bu kadar güzelken hatta ben Nilay hanıma sen git baya vakit var gece yarısı gelirsin derken doktorum geldi ters giden şeyler olduğunu söyledi kanı pıhtılaştıran hormonun değeri normal değerlerin altındaymış ve normal doğum benim için riskliymiş fırtınalı bir günde denize açılmak gibiymiş kararınızı verin ama normal doğum istersen kan bulmanız lazım çünkü kanı durduramayız dedi riske girmedik sezeryanı seçtik
Normal doğumda fotoğrafçıyı alıyorlardı ama sezeryana almıyoruz dediler  kendi doktorumda demişti ama benim aklım hiç sezeryan gelmediği için önemsememiştim.O kadar rica ettik ama kabul etmediler kısmet değilmiş L
Doğumda genel mi yoksa epidural mi istediğimi sordular önce epidural dedim her anı görmek için sonra ameliyathaneyi görünce korktum vazgeçtim J başımda duran hemşire her şeyi bire bir yaşamak istemiyor musun kızını görmek istemiyor musun deyince cesaret geldi tamam dedim ve iğne yapıldı hafiften uyuşmaya başladım sonra doktorum geldi besmele çektin mi dedi  gülerek evet dedim hadi başlayalım o zaman dedi birde klasik müzik vardı hatırladığım ama ben doktorun karnımı kestiğini hissettin sonrasını hatırlamıyorum işte o anda bana genel anestesi vermişler
Gözlerimi açtığımda filmlerdeki gibi ameliyathane ışıklarını bulanık bulanık görmeye başladım.Konuşuyordum farkındaydım ama sesim bana öyle uzak geliyordu ki sanki konuşan ben değildim.Sonra ağlamaya başladım çünkü direk kızıma bişey oldu sandım beni uyuttuklarına göre ona bişey olmuştu beni ikna etmeye çalışıyorlardı hayal mayal hatırlıyorum.Sonra kocan seni gözü yaşlı görmesin dediler işte o andan sonrasını hatırlamıyorum.Odaya nasıl geldim odada neler yaşadım hatırlamıyorum Nilay hanım kendime gelmem için 3 saat beklemiş ama ben kendimde değildim  kızımın resmini göstermiş sağlıklı diye Efe’yi öptüğüm halde tekrar sormuşum J
Bizim doğum maceramız bu şekilde 3 kilo 130 gram 49 cm doğdu meleğim iyi kide doğmuş bakmalara koklamalara doyamıyorum.

3 yorum:

Noblesse dedi ki...

gözünaydın, ne büyük mutluluk, Smutlulukla büyüt inşallah.

Ülkü dedi ki...

Prensesimin adını doğru yaz kız :)) heyecanlanmışsın yazarkenede :) rabbim sağlıklı bir şekilde kavuşturdu ya daha ne olsun şükür, öpüp koklamaya gelicim kendilerini pis çirkin seni :))

GeCe dedi ki...

ne şekilde geldikleri önemli değil sağlıklı olduktan sonra gerisi boş, hoşgelmiş Eslem maşallah 41 kere