Hoş geldin çileğim

Eslemimize 21 nisan cumartesi günü kavuştuk

21 yorum:

zoitsa dedi ki...

maaşallah kuzuya..efe ne yaptı kız olduğu içni en çok onu merak ettim

mutfagabuyrun dedi ki...

ayyy maşallah .yerim ben onu.ALLAH nazarlardan saklasın canım.mutlu uzun bir hayat nasip etsin inşallah.öpüyorum.

queen_ff dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün.Maşallah çok şeker ;)

Nil dedi ki...

ömrü uzun bahtı güzel olsun inşallah

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hoşgelmiş dünyamıza :)
sağlık içinde geçireceği, huzurlu, mutlu ve başarılarla dolu bir ömrü olsun inşaAllah
sevgiyle...

Ülkü dedi ki...

Hoşgeldin prensesim teyzesinin gülü :) Maşallah sana rabbim nazarlardan korusun sağlıkla büyü :) Şerif'em gözümüz aydın öpüyorum :)

fatma dedi ki...

ALLAHIM nazarlardan korusun maşallah.

Unknown dedi ki...

allah nazarlardan saklasım maşallah sana :)
allah analı babalı büyütsün canım benim.

annesiningülü dedi ki...

gözünüz aydın :)
sağlıkla büyüsün, büyüyün :)

GeCe dedi ki...

maşallah canım gözünüz aydın, demek fazla bekletmemiş ertesi gün gelmiş, uzun ve sağlıklı bir ömrü olsun bahtı açık olsun prensesin

lena ile başbaşa... dedi ki...

gözünüz aydınisağlıcakla büyütün çilek kızınızı :)41 kere maşallahh :))

muko dedi ki...

eslemcik hoşgelmiş adı gibi ömrüde güzel olur inş

zeynep dedi ki...

Aman aman hoş gelmiş maş.. kırkbinkere Rabb.im nazarlardan saklasın sağlıkla huzurla dolu olsun ömrü..

tubitos dedi ki...

maşallah, gözünüz aydın..

Unknown dedi ki...

Gözün aydın canım. Allah ailesiyle uzun sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah.Bol sütlerin olsun inşallah.

BALLI LOKMAM dedi ki...

Allah anneli babalı büyütsün, maşallah...

Efe ve Eren dedi ki...

Maşallahh 41 keree:)Allah analı babalı büyütsün,çok şekerr:)

Şerife dedi ki...

öyle yorgun günler geçirdim ki cevap bile yazamadım ama her birinizin yorumları beni çok mutlu etti :)

adaşehir dedi ki...

Hoşgelmiş Eslem bebek :) Maşallah ona :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Rabbim hayırlı evlat eylesin, Analı babalı büyüsün, gözün aydın canım

Adsız dedi ki...

eslemle doğum günlerimiz aynı inatçı bir boğa burcu maalesef.kendimden biliyorum çok inatçı istediğini alan lükse düşkün sevdiği herkesi kıskanan sahiplenen bir burç...iyiki doğdun eslem..