30 gün sonra gün yüzü :)

Bu sabah aşkla,huzurla,güvenle,mutlulukla uyandım:) sebebi bir gün öncesinin getirdikleri.Dün havaların düzelmesini fırsat bildik ve ilk defa kendimizi dışarı attık kızımın 1. aynı kutladık mini bir piknikle neşemize neşe kattık.Olmazsa olmazımız sahilde turlamak hafta içi olduğu için gayet sakindi doğa ile baş başaydık çok seviyorum yaşadığım yerin sahilini ve çook şükür ki denize yakın bir ilde yaşıyorum
Alıyor mavilikler bende ki yorgunluğu mutsuzluğu yada kötü ne varsa
Bu gezi 4 kişi çıktığımız ilk geziydi tadı damağımda kaldı.Efe parkta oynamaya doydu Eslem bebek arabasında uykuya :) Tuhaf kız Eslem  evde öksürsem uyanıyor elektrikli süpürge açsam mışıl  mışıl uyuyor yüksek ses hiç rahatsız etmiyor 
Gezimize hem paşanın gönlünü yapmak hemde kızımızın evimizde ki ilk ayını kutlamak için lokantada son verdik tereddütlerim vardı ya uyanırsa ya ağlarsa diye ama Maşallah şelale sesinde mışıl mışıl  uyudu
Çok özlemişim bi yerlere gitmeyi  çok iyi geldi hepimize
                                                 Azda olsa kısanıyoruz kardeşi :)


                                                Yarısı ördeklere yarısı ağzına :)



8 yorum:

Unknown dedi ki...

allah muhabbetinizi artısın şerifecim önümüz yaz eminim daha çok gezeceksiniz eminim.o küçük prensesi benim yerime öp lütfen

Unknown dedi ki...

biz de geçtiğimiz haftasonu bir deneme yaptık ailecek. önce tereddüt ettim ama bizim kız da hep uyudu pusetinde, abisi de anne babasıyla gezmenin tadını çıkarabildi. bu arada elektrik süpürgesi, saç kurutma makinesi uyumayan kolikli bebekler için önerilir genelde. bebişler bu gürültüleri anne karnındaki uğultuya benzettiklerinden mutlu mutlu uyurlarmış. ilginç dimi:)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM...
SAĞLIKLI SIHHATLİ HUZURLU GÜNLERDE BÜYÜT EVLATLARINI
SAYFAMADA BEKLERİM
:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sağlıkla büyüsünler,Ağzınızın tadı daim olsun canım

Nil dedi ki...

ne kadar huzurlu bir post olmuş bu böyle Şerife. Daim olsun inş.

BALLI LOKMAM dedi ki...

Ne zordur anne için o ilk bir ay, hep böyle güzel günler geçirmeniz dileğiyle...

Unknown dedi ki...

Ne güzel yapmışsın Şerifem ,ama fotolarda sen yoksun..Senide görseydik keşke :)
Efemizin yeri ayrı , kıskanmasın .O bir yakışıklı delikanlı ve ilk göz ağrısı :)

prenses annesi dedi ki...

maşallah. ne güzel bi gezi olmuş. benim kızımda 2 aylık oldu. doyamıyorum hiçbi haline. çok çabuk geçiyor zaman.