Son zamanlarda biz

Çok ara verdik ama döndük sonunda umarım bir daha bu kadar çok ara vermeyiz.Prenses 3,5 aylık oldu her geçen gün daha çok alışıyoruz birbirimize
Efe'ye göre daha çok bana düşkün sesimi duyduğu an rahatlıyor ağlamayı kesiyor  nadir de olsa ağlamaya devam ettiğinde ellerini tutuyorum derin bir nefes alıyor sakinliyor işte o an dünyalar benim oluyor.
Şuna kadar ek hiç bir besin vermedik doğduğundan bu yana 4 kilo aldı ve şuan 7 kilo doktor 4. ayımızın sonuna kadar sadece anne sütü vermemi istedi
Deneme amaçlı bir kaç gün oruç tuttum ve ikimizinde rahatsız olmadığını görünce tamamını tutma karar aldım.Şükür rabbim yardımcı oluyor.
Doğduğundan beri güleç olan kuzucuğum artık ufacık ta olsa kahkaha atmaya başladı  uzun zamandır sadece ben güldürüyordum bir kaç gündür babasına da gülümsemeye başladı.
Bol bol aynada kendimize bakıyoruz benim gibi her bakışta da oda gülümsüyor
Abisi gibi banyo yapmakta büyük bir keyif alıyor her gün banyo yaptırıyordum annem cildi kurur gün aşırı yaptır dedi anne sözü dinliyorum :)
Müzik dinlemeye bayılıyor bende sık sık kendi zevkime göre dinletiyorum
Gündüzleri neredeyse hiç uyumuyor doğduğundan beri bu şekilde devam ediyor akşam 11 oldu mu uyku bastırıyor ve deliksiz sabah ezanına kadar uykuya geçiyor neredeyse hiç uykusuz kalmadım.:)
Bana gelince hala ameliyatın izlerini taşıyorum ummadığım anlarda dikiş yerim acıyor  onun dışında canımı sıkan kilolar 60 kiloyum doğumda aldığım kilolardan 2 kilo kaldı annem ve eşim erken daha verirsin diyorda ben sanırım o kadar sabırlı değilim bakalım ne zaman gidecekler
Efe geçen aylara göre kardeşini daha çok kabulleniyor  ve seviyor ve ben her sabah evlatlarımla aldığım nefes için şükrediyorum
Eslem bu ana bayılıyor tabi bende :)
Doğmadan önce hep çileğim diye sevmiştim
Evde tek başına kalınca kendi kedimizi çekip eğlenirken

                                                           Kzımın ilk deniz sefasından
                                                          banyo sonrası keyif
                                                                 İki melek
                                                     Güler yüzlüm neşem

4 yorum:

adaşehir dedi ki...

Ay maşallah canım ya :)

Adsız dedi ki...

Oyyy massllah! Masallah! Seker gibi. Nasil miss gibi kokuyodur yaa. Allah mutlulugunuzu daim etsin!
Cok isterdim bende kizima böyle bir kardes :(
Masallah!

Unknown dedi ki...

maşallah şerifecim allah nazarlerdan saklasın .ne kadar çabuk geçiyor zamn böyle daha dün gibi doğduğu gün:)
allah size bağışlasın yavrularını.
kilo sorununu takma bak zaten fazla da değilmiş zaten.

Adsız dedi ki...

şerifecim çookk uzun zaman oldu bloğa girmeyeli kızın çok güzel maşşallah adıyla yaşasın rabbim uzun ömürler versin inşallah...