Blog Arkadaşlığı

Blogu sadece oğlumla yaşadıklarımızı not etek için açmıştım fakat geçen bir yıl içersin de çok iyi insanları tanıma fırsatım oldu onların başında gelen Ülkü ile 18 Mart pazar günü buluştuk.Hayal ettiğimiz gibi olmadı ama bir yıla yakın sohbet ettiğim kişiyi canlı canlı görmek umduğumu bulmak çok güzeldi.Eşim çok tedirgindi beni götürürken çokta haklıydı ama hem geçmiş olsun demek istiyor hemde görmek istiyordum sağolsun kırmadı beni aslında başta Efe ile geleceğimi söylemiştim fakat Ülkünün eşide evde olunca ailecek tanışmış olduk.Bu duruma en çok sevinen eşim oldu çünkü içi tamamen rahat etti.
Busenin saçlarına bayıldım sarı sarı öyle tatlı duruyordu ki içimden dua ettim inşallah benim kızımda sarı saçlı olur diye :)
Dilerim arkadaşlığımız uzun yıllar devam eder.



9 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel görünüyorsunuz ne mutlu bizlere ki blog sayesinde çok iyi insanlarla tanışma şansımız oldu.
İnşallah bende bir gün sizinle görüşebilirim çok isterim :)

gelibolu17 dedi ki...

İkinizde çok şekersiniz maşallah,Allah dostluğunuzu daim etsin inşallah...öpüldünüz,selamlar :)

Adsız dedi ki...

Ilk resimde ne seker cikmislar. :))

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Ne güzel ben bile burdan sevindim valla. Bizim adımıza da bi geçmiş olsun deyiverseydin keşke. :)

marifet ellerimizde dedi ki...

NE MUTLU SIZE:))))))))

neval dedi ki...

kuzular ne güzel poz vermiş

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyorsunuz Şerifem :)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

vay vay vayyy burada nele rolmusta ben yeni görüyorumm :)
Ülkü benim içinde özeldir yaa, ne mutlu sizlere.. Dilerim darısı bana olur :)

Adsız dedi ki...

Tüm blogunuz çok yararlı bilgiler ile dolu Ucuz notebook olarak blogunuzu sürekli takip ediyoruz bilgiler için teşekkür ederiz.