Heyecandan kalbi duracak

Kalbim deli gibi atıyor yarı uyur yarı uyanık bir gecenin ardından 7'de yeter artık uyumaya çalışmıyacağım deyip yataktan kalktım.Son hazırlıklarımı yaptık her şey tamam doğuma hazırız.İnsanın  doğum yapacağı günü bilmesi çok tuhaf,ilginç. 9 ay geçti'de salıdan bu yanası geçmiyor.
Normal doğum olacak kısmetse sadece suni sancıya ihtiyacımız  var 40. haftamızın  içindeyiz .Saatler sonra kızıma kavuşacak olmak bunu hissetmek beni çooook çoook mutlu ediyor.
Salı gününe inat hava çok soğuk,rüzgarlı vede yağmurlu .Yağmur bereket derler kızımda bereketiyle geliyor
Şimdi içimde kıpır kıpır belkide son kıpırtıları çok merak ediyorum kime benziyecek nasıl olacak vede çok dua ediyorum sağlıklı olması için
Son kontrolümüzde yani 2 gün önce 3.170 kilogramdı bakalım ölçümler doğruymuş.
Birde diğer günlere inat hiç sancım yok :)  ve ben 1 saat sonra doktorun yanında olucağım
Umarım bir aksilik çıkmaz ve hayırlısıyla bugün kızımıza kavuşuruz.

13 yorum:

*mehtap dedi ki...

hayırlısıyla kızını kucağına almanı dilerim.Sevgiler..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Amin inşAllah..
Rabbim sağa salim kızını kucagına almanı nasip etsin

pınar dedi ki...

Kolay bir doğum diliyorum.
Sağlıcakla kızını alırsın kucağına inşallah.
Sevgiler..

Tontirik Tarifler dedi ki...

dularım seninle..hayırlısıyla ve sağlıkla kucağına al inşallah canım..Allah yardımcın olsun..

İlknur dedi ki...

ne çabuk geçti zaman daha dün gibi. Sağlıkla kucağına al inşallah. Rabbim yardımcın olsun.

Nil dedi ki...

sağlıkla kucaklaman dileğimle. kolay bir doğum diliyorum.

Ebru dedi ki...

Kolay bir doğum olur ve sağlıkla alırsın bebişi kucağına. İyi haberlerini bekliyoruz

Unknown dedi ki...

allah sağlıkla kuçağına almayı nasip etsin çok mutlu olursunuz inşallah.

GeCe dedi ki...

allah kurtarsın, guzel haberlerini bkliyorum, umarım kolay bir doğum olur

Ülkü dedi ki...

Küçük hanım gelmek istemedi bugün bekliyoruz :)

nohut oda dedi ki...

41 haftada olur varsa daha vaktı allah bır avazda kurtarsın ınsallah:)

tubitos dedi ki...

ayyy çok heycanlı hadi hayırlısı olsun allah kurtarsın, sağlıkla kucağına alman dileğiyle..

Şerife dedi ki...

arkadaşlar güzel dilekleriniz için teşekkür ederim hala bekliyorum umarım iyi haberlerimizi de yazmak nasip olur