37. hafta

37. Haftanın içindeyiz sancılarım sıklaştı sanki ayaklarım bedenimi taşıyamıyor yürüyüş yapmak istiyorum ama sonrası yani eve dönüş eziyet gibi bu gece sabahı zor ettim bir önceki gecede aynıydı garip olan gün içinde uykum gelmiyor sanırım doğduğunda geceleri zorluk çekmiyeceğim :)
Abisinin mavi beşiği pembeye boyandı çok tatlı oldu her şeyi pembe yapasım var ve alınacak ne varsa pembe aldım.
Çantamız hazır bekliyor evde ufaktan tatlı bir telaş başladı kendi işimi kendim yapmak istiyorum ama beceremiyorum.Dün camları sileyim dedim beceremedim oysa annem elleme sınavlarını atlat ben yaparım demişti.Birde sınav telaşı var hafta sonu ilk dönem gibi hazırlanmadım ama çokta umutsuz değilim
İsim konusu hala muamma öyle çok fikir değiştirdik ki ne olacak merak ediyorum en son rüyamda bi yangının içinde kaldım Efe'yi kurtardım kızımı kurtaramadım içim yana yana İrem diye aradım uyandığında hala İrem diyordun şuan bile yazarken kötü oldum.
Gün içinde sancım olmuyor akşam olduğu an sinyaller başlıyor sanırım gece doğucak :) ve inşallah gece olursa doktorumuz  nöbetçi olur.
Efede bir çok şeyi yapamadım ve hep içimde kalmıştı şükür bu sefer içimde kalanlar tek tek gerçekleşti
Bu aralar çilek çok tüketiyorum hep çok sevmişimdir çileği bu yıl bana mı öyle geliyor bilmiyorum çok daha lezzetlidirler sanırım prenses çileği çok sevecek.
 Hak geçsin istemedim abisinde de bu ürünleri kullanmış ve memnun kalmıştım
Mevlüdünde giyeceği kıyafeti tesadüf oldu ama gelinliğimin danteli ile aynı


Şafak 25 nisan bakalım o güne kadar duracak mı çok duracağına ihtimal vermiyorum ama kısmet.Hayırlısıyla kavuşuruz inşallah.

0 yorum: