4. yaş dolarken

Yarın doğum günün 4.yaşını doldurmak üzeresin balım öyle duygulu öyle hisliyim ki kelimeler kalbimde sıkışıp kalıyor öyle çok ki anlatmak istediklerim ki tarif edecek kelime yok bilgi haznemde.Binlerce kez şükür olsun ki senin gibi tatlı bir evladım var binlerce şükürler olsun ki annenim bitanem.
Bu kardeşinin aramızda olmadığı son doğum günün yazıcaktım ama şuan öyle güçlü tekmeler atıyor ki ben buradayım sizinleyim der gibi :) 
Bugün sana karşı kendimi çok mahcup çok kötü hissediyorum hani bazen bana kızınca istediğini yapmayınca kahverengi ayıcık gibi sen kötü bir annesin diyorsun ya bugün binlerce kez kendime bu sözü tekrarladım ve sesli sessiz senden binlerce kez özür diledim ama sen beni dahada utandırdın üzülme annecim olur anne oğul arasında böyle şeyler dedinya hala sözlerin kulaklarımda paşam hala içim acıyor bazen sinirlerime hakim olamıyorum tıpkı bugün ki gibi ama acımı katmerleyen yarın senin doğum günün olacak olması.
Yarını iple çektin saatleri saydın pastanın hayalini kurdun gün boyu gözlerindeki heyecan saflık dünyalara değerdi paşam.48. ayın dolmak üzere kocaman bir prens oldun oysa doğduğun gün sanki dün gibi kıymetlim sabaha kadar uyumadan seni seyredişim dün gibi 
Rabbime binlerce binlerce şükürler olsun balım.Rabbim kazalardan belalardan kötülüklerden korusun hep gamzelerini hayat hiç doldurmasın seni çoook seviyorum bitanem


5 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

nice sağlıklı mutlu uzun ömür diliyorum paşaya canım.mutlu yıllar.

Şerife dedi ki...

teşekkür ederim :)

neval dedi ki...

nice doğum günlerinde beraber olursunuz inş.

Unknown dedi ki...

ben ikinizi hatta karnındaki minik de dahil üçünüzü çok seviyorum...Efe iyi ki doğmuş , annesi de iyi ki bu bloğu açmış..Yeni yaşı Efe'ye sağlık sıhhat getirir inşallah :)

sevda s. dedi ki...

Maşallah kuzuna, doğum günü kutlu olsun bi de :)