Kızıma isim arayış maceralarımız

Doğmamış annesinin karnında hiç bir şeyden haberi olmayan 29 haftalık bir bebeğe kaç isim düşünülebilir yada kaç isimden vazgeçilebilir bilmiyorum ama bizim bulup vazgeçtiğimiz isim sayısı baya bir çoğaldı.
İlk önce Selin olsun dedik hatta renkli ultrasyon da ilk gördüğümde selin diye sevmiştim aile arasında fazla sevilmeyince vazgeçtik.
Bir sonra ki isim Berre oldu çok beğendik ama araştırınca peygamber efendimizin yasakladığı isimler listesinde görünce vazgeçtik
Bir akşam evde beşer beşeri izlerken oğlum Sinem sinem diye kendi kendine söylenince benim kız acayip tekmeler atmaya başladı yerinde duramıyor öyle kuvvetli tekme atıyordu ki nefesim kesiliyordu.Sinem olsun vardır bir hikmet dedik aile meclisi olmaz dedi
Defne nasıl dedim aklımıza hep defne joy foster gelir dediler yine vazgeçtik.
Annem Ela olsun dedi ondanda vazgeçtik
Bu arada  Pınar,Ece,Zeynep,Irmak ve aklıma gelmeyen bir çok isimden bahsetmiyorum.
En son eşim ben bir isim buldum dedi benimde aklımda olan ama hiç dile getirmediğim bir isim çok beğendik ikimizde
Anlamı da çok güzel ve tamamen bir tesadüftür ki ilk izlediğim blogun ismi bizim ev meclisi yine beğenmedi ama biz çok sevdik Eslemi bakalım doğana kadar fikrimiz değişecek mi ? :)


20 yorum:

Hülya dedi ki...

Eslemi çokkk güzel ilk defa duydum ben ama çok güzel geldi kulağıma. Benim bebişimin ismide Talya oda pek duyulmamış isim ama anlamı güzelya beğendik biz : )
Sevgiler,

zeynep dedi ki...

Sağlıklı doğsun da isim de önemli tabi Zeynep olsun muu:))ben çok seviyorum adımı 11 yaşında kendi adını kendi koyabilen şanslı kimselerdenim..

elif dedi ki...

Biz de çok zorlanmıştık,hatta epey bi isimsiz gezdi bizimki.. Mecburen herkesi dinliyorsunuz ama herkesin tamam bu dediği bir isim hiç olmuyor. Kolay gelsin..

tubitos dedi ki...

Sude, Melis, Dila nasıl ?

tubitos dedi ki...

Ya bu arada Tuğba da koyabilirsin :P Ben çok severim ismimi anlamı da çok güzel..

Unknown dedi ki...

bigo koyyy bakar abkar beni hatırlarsın:))
şaka bir yana çok zor gerçekten bir kere koyulacak diye bende çok düşünmüştüm ama bir kızım olursa ismi hazır kendisini bekliyoruz:))
erkek olursa bak o zman baya bir düşüneceğim demktir .

eslem i duymuştum daha önce .hayırlısı eminim son ana kadar değişecek bu isimler bekliyoruz biz burdayız :))

annesiningülü dedi ki...

adıyla sağlıcakla gelsin :D

lena ile başbaşa... dedi ki...

çok güzell bir isim bence,adı gibi olsun :))

lena ile başbaşa... dedi ki...

çok güzell bir isim bence,adı gibi olsun :))

Şerife dedi ki...

Hülya:bizde bu kararsızlık olduktan sonra doğuma kadar kesin Eslem diyemiyorum :) ayrıca senin kızının ismi bende çok ayrı yerde



zeynep :11 yaşında nasıl kendi ismini kendin koydun çok merak ettim :)


elif :maalesef öyle oluyor herkesi mutlu etmek imkansız ama ortak bir yol bulmak için elimizden geleni yapıyoruz

*mehtap dedi ki...

Değişik bir isim ,güzelmiş.Benim de kızımın ismi anında aklıma düştü,hiç başka isim aramadım ve değiştirmedim.Ama oğluma çok düşündük .Tüm yavruların isimleri gibi bahtlarıda güzel olsun.

Şerife dedi ki...

tubitos :Tuğba ismini bende severim ama etrafımda o kadar çok tuğba var ki :) diğer saydığın isimlerde çok hoşmuş :)


sezobigo:neymiş aklınızdaki isim merak ettim :) cevaplarsan sevinirim aslında bende son anda neye karar vericez çok merak ediyorum

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur :İnşallah sağlıkla kavuşuruz sonra er yada geç ismi konacak


lena ile başbaşa... : inşallah :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Efe'nin yanına Elif gelsin bence...ya da Efil...ya da Ece :)))

Unknown dedi ki...

Zamanı geldiğinde çocuğun kendi ismini bulduğunu düşünüyorum. Oğlumun adı baştan belliyken kızımın adını kendim koyucam dedim. Ama bir gece babası 'Nil' önerisiyle geldiğinde daha önce bu isme hiç sıcak bakmamış ben, 33 haftadır karnımda olan kızımı uzun zamandır nil diye seviyorum bile. Senin kızının adı da hayırlı olur inşallah

Noblesse dedi ki...

sağlıcakla doğsun inşallah, isim bulunur.

Efe ve Eren dedi ki...

bende kızım olsaydı İrem koymayı çok istemiştim:)sizin bulduğunuz isimde çok değişik güzel,sağlıkla dünyaya gelsin Eslem:)sevgiler,

Adsız dedi ki...

Ceylin de çok güzel anlamıda çok güzel

D!mple Rock dedi ki...

Benim daha ortada evlilik yok bebek yok ama isim düşünüyorum. Sendeki ne ki? (: Tatlı heyecanlar bunlar.. Tadını çıkar ^^

Sitare dedi ki...

bir eslem tanıyorum
20li yaşlarda ve tıpta okuyor
huyu suyu pek güzel
malum zekası da
ona benzesin ismiyle yaşasın inşallah