Hep böyle masum kal

Zaman öyle hızlı akıp geçiyor ki yetişmekte zorlanıyorum.Son günlerde Efe'ye baktıkça gözlerim doluyor öylesine güzel sorular soruyor ki hayran hayran onu bakıyorum birde istediği şeyleri yaptığımda sen Harika bir annesin sen demesine bayılıyorum.Sen de harika bir çocuksun süper kahramanın dediğimde iri gözleri dahada bir açılıyor mutluluğunu gamzelerinde,ışıl ışıl gözlerinde göre biliyorum.
Hemen hemen her ayrıntı dikkatini çekiyor günde kaç soru soruyor saymak mümkün değil :)
Aklına takılanlardan  sıralıyacak olursam
Ördeklerin ayakları neden yüzecek gibi babacım ?
Köpekler neden kulaklarına küpe takıyor sahipleri bulsun diye mi ?
Kışın gelmesi ile Efe evden dışarı çıkamaz oldu hemen hemen tüm günü televizyon başında geçiyordu başta önemsemedim bu durumu ama bir baktım ki bağımlı olmuş çıkmış sürekli evde bir çizgi film kanalı açık ara ara annemle kavga etmeye başladır.Biri bıktım senin çizgi filminden diyor diğeri bıktım senin Esra Erolundan diyor çok düşündüm ve karar aldım çizgi film kanalları bozulmuş yapılması için usta bekliyoruz dedim ve inandı o andan itibaren oyuncaklarıyla oynayan asiliğinden eser olmayan bir çocuk oldu Efenin canının çok sıkıldığı anlarda annem dayanamayıp pes etmek istedi ama girdiğim yoldan vazgeçmedim.
Artık cumartesi pazar evdeyim.İki gün  evde kalmam aramızdaki sevgiyi ikiye katladı  tüm hafta çizgi film izlemediği için açtım baksın biraz dedim  birde ne göreyim benim ki sıkılmış beşer beşere geçmiş
Bu yıl karla ilk bilinçli karşılaşması çok sevdi beyaz örtüyü birde bizim evin olduğu kısım yüksekte kalınca kar hemen tutuyor kısa sürede her yer bembeyaz oluyor hasta olacak diye korkuyorum ama kısa sürelide olsa gönlüne deymiyorum oda beni kırmayıp hemen gidelim dediğim an geliyor yanıma
Birde yeni bir hobisi oldu fotoğraf çekmek sakladığım her yerden bir şekilde bulup getiriyor makineyi bende izin veriyorum çekmesine bazılarının hiç bir anlamı olmasa da bazıları gayet güzel hepsini bir dosyada toplamayı düşünüyorum ve umarım kısa dönem sürmez merakı da ilerde çok iyi bir fotoğrafçı olur



13 yorum:

annesiningülü dedi ki...

2 gün tatiline çok sevindim :D
aman karda dikkat et kendine canım.

Şerife dedi ki...

Şükür 2 aydır cumartesi günleri çalışmıyorum :)

Esra dedi ki...

O söylediklerini aslında her fırsatta not etmeli, çok çabuk unutuluyor ve hatırlanınca pek kıymetli oluyor.
Çok güzel bir fotoğraf bu arada.

Unknown dedi ki...

bizde durum ise anne cet cet yani resmini çekeyim:))
ne güzel sorular aslında bizim hazırlıklı olmamız gerekiyor dimi kimbilir daha neler soracaklar:)
şerifen haftasonuiyi olmuş sizin için doğum için mi böyle yaptılar.
sevgiler

neval dedi ki...

onları yönetmek nasıl da kolay şimdi.ama yutmamaya başladıklarında asla kanmıyorlar:(

Noblesse dedi ki...

ben Efe'nin yanındayım çizgi film seyretmek hakkı:)))

zeynep dedi ki...

İki gün tatiline bende sevindim tadını çıkar..
Ayrıca çizgi film izlemek güzeldir:))

İkiz Annesi dedi ki...

İki gün tatilin iyi olmuş canım sana da biraz zaman kalıyordur bu sayede.
Kar fotoları harika.Sordukları sorulara yetişemiyor bile artık Allah güç kuvvet ve bu sorulara karşılık hazır cevaplık bahşetsin bizlere :)

Benimkiler tam olarak izlemedikleri hep söylediğim gibi radyo muamelesi yaptıkları için rahatım genelde Disney Junior -Baby ya da TRT Çocuk açık oluyor.Ben de normal kanalları açmamaya çalışıyorum onların yanında.Bazı programlar da saçma kelimeler sarf ediliyor ya da kötü bir sahneyle karşılaşma riskleri çok fazla oluyor kontrol etmem zorlaşır diye düşünüyorum.

Unknown dedi ki...

Canım tv den vazgeçirme yöntemin süper olmuş...Ben pepee den kurtarmıştım ama şimdi cd lerimiz var..Kış olduğu içinde gün içinde izin alarak izlemesine izin veriyorum...
Kurduğu cümleler çok düzgün , maşallah Efe'ye , unutuluyor ama not etmeyi unutma..
Ay biz hala kardan adam yapamadık :(((((((((

tülay dedi ki...

maaşallah resim ne kadar güzel olmuş kartpostal gibi duruyor.

Ülkü dedi ki...

Bu fotoğrafa bayılıyorum :) paşamada bayılıyorum :) annesinede :) aa prensesimede tabi :)) valla şimdi yerler ne desek ama ya ileride ne olacak onu bilmiyorum :)

Unknown dedi ki...

Televizyon konusunda biz de aynı problemleri yaşadık. Ben de senin yöntemlerinle günlük hakkını 15-20 dk.ya indirmeyi başardım. Şimdi kızabilirler ama ileride teşekkür edecekleri kesin. Çünkü bizimkinin sınıfındaki konsantrasyon problemi olan çocuklar, tüm gün televizyon başından kalkmayanlar...

tubitos dedi ki...

maşallah ya efeye ne güzel ilişkiniz var sizin..