Yeniden güneş doğdu

Umut dolu neşe dolu bir haftaya başlangıç yaptım geçen günlere inat oldukça keyifliyim binlerce kez şükürler olsun ki babam evimize döndü son dakika da bypass'dan vazgeçildi ve stent takıldı ve 8 günün sonun da yuvamıza sağlıklı bir şekilde döndü her şerde bir hayır vardır ya bu olayda ki hayır benim için babamın ne kadar çok sevildiğini görmek oldu çevresi tarafından böylesine çok sevildiğini hiç bilmiyordum.Hastahanede yalnız bırakmayanlar evde de yalnız bırakmadı her gelen misafir babamın yüzünden tebessüm oluşturdu.
Umarım bu acı olay babam için sigarayı bıraktır zorlanacak kabul ediyorum 30 yıldır kullanıyor ama sağlığı için  şart son paketini ve çakmağını ben aldım 30 Aralığı hiç unutmamak için dilerim babamda unutmaz.
Birde sadece bir doktora bağlı kalmamak gerektiğini gördüm ilk anda götürdüğümüz doktor hemen ameliyata alıyordu gözümüz kapalı kabul etmedik araştırdık ve sonuç olarak Koşuyolu hastahanesinde karar kıldık iyi kide öyle yapmışız çünkü doktor kalp krizi ve anjiden sonra kalbi çok yorulmuş 1 hafta ile 3 hafta arasında dinlendirelim durumuna göre ameliyata alalım dedi üstelik hemen yapılsaydı risk %40 lardaymış ama nedense diğer doktor bize risklerden hiç bahsetmemişti.
Sevgi pıtırcıkları annemle babam hastanede kalınca bizim içinde hayat zorlaştı neredeyse Efe için işten bile çıkacaktım çünkü paşaya bakacak kimse kalmamıştı.İşten çıkmama gerek kalmadan patronum ne zaman istersen gelme dedi ama yıl sonu olduğu için işlerde yoğundu işimi de aksatmadan gün aşırı gittim işe bir günde bir kaç saatliğine Efe ile gittim fakat doğru karar değilmiş her yeri birbirine kattı normalde 2 kere kontrol ederim yaptığım hesabı bu sefer 5 kez aynı şeyi topladığımı hatırlıyorum üstelik dağıtmadı bir şey kalmadı işim bittikten sonra yarım saat de odamı toparladım :)
Aslında sakıncalıydı yaptığımız şey doğru değildi biliyorum fakat babamında Efenin de bir birlerini görmeye ihtiyaçları vardı ama paşayı hastaneye almıyorlardı gizlice akşamın bir vakti soktuk ikisinin kavuşması görmeye değerdi birlikte kaldıkları bir kaç dakikada öpüştüler kucaklaştılar ve sanırım babam için en büyük moral oldu.
Dilerim yaşadığımız bu acı tecrübe son olur bir daha uğramaz yuvamıza hastalıklarY

15 yorum:

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Geçmiş olsun..

adaşehir dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun canım. Sana mail atıcaktım ben de babacığın nasıl oldu diye, bir baktım sen post hazırlamışsın :)

Şerife dedi ki...

:)) çok teşekkür ederim ince düşüncen için tek tek cevap yazamadım ama yazdığınız her yorum beni çok mutlu etti içlerinde senide görmek çok güzeldi

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bununla gelmiş geçmiş olsun Şerifecim...

mutfagabuyrun dedi ki...

tekrar geçmiş olsun canım.ALLAH tekrar göstermesin.öpüyorum.

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) gerçekten verilmiş sadakası varmış babacığımın 12 saat süren bir krizden sonra hala hayatta olması mucize bu mucizeyi bize çok görmeyen rabbime şükürler oslun

Şerife dedi ki...

sevda:Amin sevda rabbim kimselere vermesin

annesiningülü dedi ki...

gözünüz aydın.

Şerife dedi ki...

Çok teşekkür ederim Bahar bugün çook çok keyifliyim

neval dedi ki...

geçmiş olsun kardeşim ,bununla kalsın

ASLI dedi ki...

in$aallh...cok büyük gecmis olsun

Şerife dedi ki...

neval :İnşallah bu son olur yürek dayanmıyor acıya

Şerife dedi ki...

ASLI :Sağolasın

Unknown dedi ki...

Çok geçmişler olsun Şerife. Benim de en büyük korkum sevdiklerimin sağlığının bozulması. Allah hepimizinkine sağlıklı, uzun ömürler versin inşallah

sevda s. dedi ki...

Geçmiş olsun, Allah babana Efe'cikle ve kardeşiyle geçireceği uzun yıllar versin.