Hüzünlü başlangıç

Yıl başına bir kala yine annemlerdeydik sıradan rutin bir gündü çoğu zaman denk gelmiyorduk ama o akşam babamda eve erken gelmişti çok neşeliydi sıradan günlere nazaran,hemen yanı başıma oturdu şakalaştık uzun uzun sohbet ettik.
Günlerdir aklımdaydı ama her seferinde erteliyordum.Oysa ertelememek lazımmış hayatı baba dedim bana hakkını helal et nerden çıktı şimdi dedi 
Sen çok iyi bir babasın evlendim gittim hala yeri geliyor sana yük oluyoruz,üstümüzde hakkın var helal et hakkını baba dedim 
Babam iri gözleriyle öyle derinden baktı ki bana ben bişey istemem dedi hastalanırsam yanımda olun bağkurumu yatırın yeter dedi o gece çok güldük baba kız. Çok sık öpmem babamı utanırım öpmeye çocukluktan kalmadır utanmalarım.Dedemin yanında babam bizi sevemezdi ayıp olurmuş dedemsiz zamanlarımızda zaten çok az artık daha çok öpücem ama o gece öptüm iyi kide öpmüşüm.
Biz evimize gidince fenalaşmış sabah da doktora yetiştirdi kardeşim karı koca önemsiz sanmışlar rahatsızlığı geçer geçer derken sabah olmuş oysa babam kalp krizi geçirmiş.
3,5 gün yoğun bakımda kaldı bize 3,5 yıl gibi gelen 3,5 gün bilinci yerindeydi iyiydi ama hastahane işte yüzü soğuk odaları buz gibi 
İlk defa kendimi bu kadar güçlü hissettim ağlamadım hiç, biliyordum iyileşicek ve aramıza dönecekti hemde sigarayı da bıraktıracaktık bu vesileyle ne zaman babam özel bir hastaneden koşuyoluna sevk edildi içim daraldı belli etsem sıkıntılarımı yanımdakileri de üzecektim  belli etmedim kendime sakladım acılarımı
Evime vardığımda özgürdüm doyasıya ağladım boşalttım içimdekileri ve anladım ki benim tek sığınağım kocammış onun kollarında doya doya ağladım kimi zaman dost oldu bana,kimi zaman eş, kimi zaman yoldaş kimi zaman baba...
Babamın kolları gibi güçlü, babamın kolları gibi sıcacık, babamın kolları gibi güvenli kolları, iyi  ki ömrüme eş olarak yazılmış kendi babası gibi koşturması işini gücünü düşünmemesi ve geçen 3,5 günde babam için en iyisini yapmaya çalışması sevgisini kat kat artırdı gözümde babam için ettiğim her duanın sonunda eşim olduğu için rabbime şükrettim.
Babamdan 1 ay daha uzak kalıcam ameliyat olması için 3 hafta geçmesi lazımmış  bir haftada ameliyat sonrası  seni çok özlücem babacım biliyorum sık sık ziyaret edicem ama yetmicek her gün her an seninle dualarım canım babam bir an önce  gel yuvana

30 yorum:

GeCe dedi ki...

cok gecmiş olsun benim de babam yıllar önce bypass oldu hepsine ben koşturmustum şimdi kalp hastalıkları konusunda ülkemiz çok gelişti kısa zamanda yeniden sağlığına döneceğine eminim acil şifalar dliyorum

mutfagabuyrun dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.babana acil şifalar diliyorum.sende çok üzülme.dualarınla inlşallah en kısa zamanda iyileşir babaıcığın.öpüyorum.

mavii dedi ki...

ay cnm inan ürperek okudum :( çok geçmiş olsun umarım bian önce saglıgına kavuşur önceden öyleymiş cnm evet şimdiki çoçuklar çok şanslı bu yüzden dua edelim cnm sevgili banan için
eşinle ki muhabetinizide allah artırsın çok güzel sözler yazmışsın cnm allah ayırmasın

Unknown dedi ki...

çookk çok geçmiş olsun, gülerek hatırlayın inşallah...

adaşehir dedi ki...

Canım çok çok geçmiş olsun :( Baban en kısa zamanda iyileşicek inşallah kuzum...

dilek dedi ki...

çok çok geçmiş olsun...yüreğini ferah tut. dualarımız seninle babanla..İnşallah en kısa zamanda iyileşir. sevgiyle

neval dedi ki...

geçmiş olsun kardeşim,tez vakitte iyileşir inş. baban

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun Şerifem , dualarımız hep babanla..İnşallah sağlığına kavuşup evine ve size dönecek...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok geçmiş olsun Şerifecim
en kısa sürede sağlığına kavuşmasını diliyorum canım...ve şifa bekleyen tüm hastalara da...
Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşaAllah

Unknown dedi ki...

çok çok çok geçmiş olsun şerife allah işfa versin.inşallah sağlığına kavuşur sende bol bol öpersin.

büşra dedi ki...

Allah acil şifalar versin, onu size bağışlasın canım.Ben de çok dua ediyorum ana-babama Allah'ım sağlıklı uzuun ömürler versin onlara ...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ŞİFALAR DİLİYORUM..
Geçmişler olsun.......

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun ve acil şifalar diliyorum babana.yaşam ertelenmeye hiç gelmiyor her an insanın elinden kayıp gidebiliyor.ama baban iyleşince doya doya öpersin koklarsın.allah acılarını göstermesin.

İlknur dedi ki...

Geçmiş oldun rabbim acil şifalar versin inşallah. Dualarım sizinle...

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Serıfecım çok geçmiş olsun:( Çok hisli anlatmıssın etkilenmemek elde degil inşallah baban ameliyatla beraber sağlığına kavuşur.

Nil dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun Şerifecim. Rabbim acil şifalar versin. Onları başımızdan eksik etmesin. Okurken gözlerim doldu. ben de babama çok sık sarılıp öpmem. ama yılbaşında gidip boynuna sarıldım. daha sık yapmalıyım :(

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok gecmis olsun canim,insallah dualarinizla ayaga kalkar,saglikli bir yil olur hepinize...

eslemce dedi ki...

Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum babana canım.Ve güzel şeyler ümit ediyorum allahın izniyle.Öpüldün

ASLI dedi ki...

serifecim cok gecmis olsun..
cabucak iyi olur in$aallah baban.Dualarim sizinle

annesiningülü dedi ki...

acil şifalar dilerim...

essu dedi ki...

canım benim cok gecmis olsun Aglattın beni :( umarım iyileşir babacığın :( ben babamı kalp krzinden kaybetmistim yıllar önce :( cok üzüldüm :( bende öpemezdim içimdekileri dısa vuramazdım :( ooyy oyy

Ülkü dedi ki...

Canımın içi ilk günden beri biliyorsun duacısıyım, rabbim acil şifalar versin, temiz kalplim benim öpüyorum seni

Hülya dedi ki...

Geçmiş olsun canım benim kısa zaman oldu seni takip edeli ama içi sıcacık güzel bir insan olduğun anlaşılıyor eminim babanda öyle. Dilerim tez vakitte sağlığına kavuşur.

İkiz Annesi dedi ki...

Canımmm geçen yıl da benim babam geçirdi kalp krizi tam bir ay kaldı hastanede aynı zamanda nefes darlığı da çekiyordu anjiyo yaptılar ameliyat dediler şimdi o korkuyor ameliyat olmaya :( Annem de iki kere kalp ameliyatı oldu.
Seni çok ama çok iyi anlıyorum yüreğin pır pır ediyordur şimdi haklısın.Rabbim bir an önce şifasını versin inşallah.Dualarım babanla olacak canım inşallah sağ salim çıkar hastaneden bir an önce ayağa kalkar..

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

dualarım sizinle ablacım, bir kaç hafta sonra eskisinden de güzel olacak her şey ben inanıyorum... çok çok öpüyorum...

Şerife dedi ki...

Yorum yapan manevi desteklerini esirgemeyen herkese çook teşekkür ederim her yorum içimi biraz daha ferahlattı iyi ki varsınız

ANNEKARINCA dedi ki...

Allah acil şifalar versin, eskisindende daha sağlıklı dönsün inşallah yanınıza babanız.

Efe ve Eren dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun canım,baban inşallah Allah 'ın izniyle bir an önce sağlığına kavuşur,Acil şifalar diliyorum,

sevda s. dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Allah babacığına şifa ve uzun ömür versin. Daha çokkk uzun zaman sizinle olsun.

Şerife dedi ki...

çok teşekkür ederim