Hüseyin Turan konseri ve mercimek başarısı

Yoğun bir haftayı geride bırakıp yorgunlukla işe başladım.Geçen bir kaç güne çok şey sığdırdık sınavlarımı süper olmasa da gönül rahatlığıyla verdim Hüseyin Turan konserine sırf Efe için gittik.Başta Efe için gitmiştim ama söyleyemedim şarkısında yıllar önce üniversitede yaz şenliğinde söylediği gün gibi hüngür hüngür ağladım.Babası görevli olduğu için Efe bazen babasının bazen benim yanımda kaldı ama arkamızdaki yaşlı karı koca rahatsız oldu gelip gitmesi dikkatini dağıtıyormuş oysa oğluşum uslu uslu gelip gidiyordu en son paşam dayanamadı anne son boş ver o teyzeyi konuşsun susar dedi bende oğluma uydum.
Son günlerde en büyük sıkıntımız Efe'nin yemek yememesiydi makarna,pilav,kızartma süt dışında hiç bir şey yemiyordu en son cumartesi günü aklıma bir fikir geldi.Annem mercimek yemeği yapmış ama ağzına sürmüyor benim ki bende ses çıkarmadım sonra açıktım demeye başladı tabi mercimek yemem deyip kestirdi attı bende bebekken çok sevdiği ve yediği an kollarının güçlendiğini hemde kollarını herkesin fark ettiğini söyledim.Başladı yerim o zaman demeye :) bir tabak mercimeği sırf güçlenmek ve süper kahraman olmak için yedi önceden öğrettiğim anneannesi,teyzesi,dayısı,dedesi ve babası onu ilk gördükleri anda kollarına ne oldu demeler şişmiş güçlenmişsin demeler benim ki sevinçten havalara uçtu :)
Efenin en sevdiği şarkılardan biri olan Acayip hayvanlara benziyirseni  seslendiren Hüseyin Turanla resim çektirmese olmazdı.Paşam resimi çok beğendiği ikisi de ona göre çok yakışıklı çıkmış :)
                            Konser sonrası acaba şarkıcı mı olsam deyip eline mikrofonu alan kuzu
Aslan kral ve treni

Mercimek sonrası güçlendiğine inanan paşanın gövde gösterisi  geçen hafta korkup yarıda bırakmıştı bu hasta mercimek cesareti ile sona ulaştı artık o bir süper kahraman
ve başarmanın mutluluğu

5 yorum:

Unknown dedi ki...

oo Efe artık süper kahraman olmuş.Biz onunla aşık atamayız.Ne olacak şimdi ?
Yine keyifle geçmiş günler, ne güzel anılar kalmış geride :)

neval dedi ki...

şimdi ne kolay kanıyorlar,ama sonra hiiç kanmıyorlar maalesef

mutfagabuyrun dedi ki...

maşallah canım.ALLAH nazarlardan saklasın.aslan olmuş o artık.öpüyorum çok.

İkiz Annesi dedi ki...

Maşallah ne de güzel tırmanmış tepelere korkusuz Efe :)
Çok güzel çıkmış bayıldım :)

essu dedi ki...

ilerde bende böyle bi durumla karsılasırsam uygulicam :) ama kız olursa ne dicem :P kikii :P
canım hüseyin turanın söyleyemedim sarkısını bende cok severdim bi zamanlar :) uzun zamandır dinlemiyorum :P ben su arkadaki yaslı karı kocaları anlayamadım :P