26. HAFTA

Çok şükür sorunsuz testlerimizi tamamladık şeker testi beklediğim gibi güzel çıktı doktorum artık yavaş yavaş doğumu bekleye biliriz dedi.Kızım 800 gram olmuş bende 64 geçen haftalarda 6 kilo almışım.Yavaş yavaş eskisi gibi hızlı hareket edememeye başladım.Yataktan kalkmak yada  yatakta sağa sola dönmek çok zor gelmeye başladı.Birde bel ağrısı hemen hemen her akşam ağrımaya başladı.Mide bulantılarım  eskisi kadar sık olmasada hala devam ediyor sanırım doğuma kadar sürecek.Bebeğimin tekmeleri güçlenmeye başladı bazen yerimden sıçramama neden oluyor.İsim konusunda çok kararsızız çok merak ediyorum neye karar vericez.
Henüz bebek için alış verişe başlamadım son aya saklıyorum herşeyi ama sınavlarım geçer  geçmez örgü örmek istiyorum pembe,lila,sarı,  çeşit çeşit ipten :)
Efede de baya değişiklikler oldu sorduğu sorular baya  baya bizi şok ediyor ilk fırsatta yazıcam
Bu aralar finallere hazırlıkla geçiyor günlerim bloga giremiyorum bile ders çalışırken halime gülüyorum karnım burnumda sınavlara gitmek tekrar okullu olmak çılgınlık mı bilemiyorum.

                                                               6.AYIMIZ

Buda bebeğime örülen ilk kıyafet resimde olsa görünce çok mutlu oldum teyzecimin ellerine sağlık kendisinede ilettim devamını  bekliyorum

13 yorum:

Adsız dedi ki...

ayyyyyyy şerifem cok tatlı görünüyorsun tombiciksin bak sadece tombitik:))))tombiş degil sevgilerimle öptüm şeker:)))))özledik seni:)))

ASLI dedi ki...

serife isim secenekleriniz ne merak ettim.
saglikla kucagina al ins. kizini

İkiz Annesi dedi ki...

Çılgınlık olur mu hiç yaşı yok okumanın diyenler doğru demişler azmini tebrik ediyorum canım.
Harika görünüyorsun :)

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

aa benim karnım seninkinden daha büyük:))çalışalım canım çalışalım ben olayın iki çocuktan sonraki kısmını düşünüyorum artık;)

otuzundansonra dedi ki...

maşşallah çok güzelsin ,canım hayırlısı olsun inş,sevgiler

Unknown dedi ki...

o elbisee ne kadar cici öyleee.Allah analı babalı büyütsünn :)

STYLE M dedi ki...

karnim burnumda okuyorum demissin ya .ne guzel iste eminim örnek oluyorsundur cevrene . okumanin yasi yok, tebrik ederim umarim beklentinizin ustunde olur tum notlariniz, sevgiler

Unknown dedi ki...

dün tuzlaya gittim aklıma sen geldin...
bahar gelince kızımızda gelecek..bizde o günleri senin gibi heyecanla bekliyoruz...

Unknown dedi ki...

Çok şirin olmuşsun Şerifem ...Finaller de bitti, inş.güzel geçmiştir.Çok öpüyorum canım

Şerife dedi ki...

*Selinka** :Bende uzun zamandır bloguna bakamıyorum duygularımız karşılıklı:)kilo konusuda çok sevindirdin beni




Aslı:o kadar çok isim var ki hepsini tek tek açıklayacağım :)




İkiz Annesi :Güzel sözlerin beni cesaretlendiriyor çok sağol Aylin

Şerife dedi ki...

Ben Kızımın Delisiyim :Ben o kısımları düşünmek bile istemiyorum ama Allah yardımcımız olur inşallah
Senden de resim bekliyorum merak ettim senin ki nasıl


otuzundansonra:Teşekkür ederim o senin güzelliğin


Merve Yıldız MY. Fashion :Amin inşallah üzerindede görürüm

Şerife dedi ki...

STYLE M :Umarım öyle olur :) ve inşallah birilerine iyi örnek olabiliyorumdur.


öz'üm :Evde olduğum dönemde tanışmak görüşmek isterim :)


Düşlerimden İnciler :İlknur inşallah ikimizde güzel sonuçlar alırız emeğimize değer

essu dedi ki...

canım :) Allahım insallah basarı ile gecmeni saglaasın :) kızında olunca tüyolar veririsin :P kikii
Allahım saglıkla ve hayırlısı ile kucagına almayı nasip etsin canım :P maslalah diyorum ♥ pembis de cok tatlı :P kız olunca zaten rengarenk giyinebiliyor :P