ÜTÜ

Son günlerde eve gitmekle gitmemek arasında gel gitler yaşıyorum sebebi dağ gibi olan ütü.Pazar günü evin tozunu almaktan süpürmekten bulaşık yıkamaktan fırsat kalmadı ütüye birde sadece pazar günü evde olunca bir hafta sonraya kalması demek oluyor :( Biliyorum akşamları eve biraz erken gelsem mesela annemlerde yemeği yer yemez eve geçsem hemen ütünün başına geçsem yapa bildiğimi yapsam ne güzel olacak gel gör ki evdeki hesap çarşıya uymuyor bazen çok yorgun oluyorum bazen midem bulanıyor bazen Efeyle zaman geçiyor anne açıktım,anne susadım,çişim geldi,püsgüt yap (NESQUIK),anne masaj yap başka işe ne zamanım nede halim kalıyor.Arada kaçamak yaptığımda oluyor dizileri fazla bilmem ama yarışma programları olunca acaba şimdi ne sorucaklar ben olsam kaçıncı soruda elenirdim falan diyiverince işler yine kalıyor bir bakıyorum pazar olu vermiş
Son günler ütü reklamı var ya tam beni yansıtıyor en sevmediğiniz ev işi Ütü.O reklamı ilk izlediğimde sonunu görmeden hala ütü demiştim bayanlarda benimle aynı fikirdeydi
İşi bırakacağım günleri dört gözle bekliyorum deli gibi ev işi yapacağım gerçi annem imkansız diyor iki küçük çocukla ama en azından hayal ediyorum temiz ütüsü birikmemiş bir evi



16 yorum:

muhabbetsofrasi dedi ki...

Allah kolaylık versin :)

Adsız dedi ki...

Allah kolaylık versin şerifem 2 cocukla imkansız şimdiki günler cok iyi arayacaksın
ben bile şok yaşadım tecrübeme ragmen
cok cocuk baktımgım halde:))))
sana kolay gelsin şeker:))))))

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Limon çiçekleri dedi ki...

Şerifeciğim haklısın.Aynı durumları bende yaşıyorum bir çalışan olarak.ama ben şu buhar kazanlı ütülerle bir nebze rahatladım gibi.Yinede sev-mi-yo-rum!...Seni çok seviyorum ama:)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Ütü en sevmediğim ev işi. Kolay gelsin :)

neval dedi ki...

al benden de o kadar

Noblesse dedi ki...

Allah kolaylık versin Şerifeciğim, ben ütü miktarını azaltarak ve çocukları kendi ütülerini kendilerinin yapması gerektiği konusunda ikna ederek çözüm buldum:)))

Unknown dedi ki...

aynı reklamdaki aynı kadın benide yansıtıyor neferet ediyorum bende hiçde sevemedim.
merak etme ben evdeyimde ne oluyor sanki yığınla ütü var ve her akşam yarın deyip geçiştiryorum .belki sen benim gibi olmazsın ama sevmiyorsan sonuç kaçınlmaz:)

Unknown dedi ki...

bak ben şöyle çözüm buldum, haftada 2 kez çamaşır yıkıyorum..böylece ütülenecekler 2 güne ayrılıyor..sonra tv yi açıyorum..tv ye bakarken dalıyorum , bir bakmışım ütü bitmiş..mesela çorba karıştırmayıda sevmem ama ararım birini telefonla..ben konuşurken çorba kaynamış olur..
bence eşinde yardımcı olsun..küçük çocuğun var ve hamilesin..kolay değil...

gelibolu17 dedi ki...

haklısın canım,nedense ütü pek sevilmez,benim sana bir önerim var,tv karşısında yap ütünü evin müsaitse,iki işi birden yapmış olursun..
kimseye söyleme ama bende o ütülediğim kıyafetleri yerine yerleştirmeyi sevmiyorum...
Allah kolaylık versin canım,sevgiler...

ASLI dedi ki...

$erife sana bir söyleyeyim mi ?
Evde olsan da farketmiyor...Erteledigin sürece ütü hep en sona kala i$ oluyor...
Ben elimle düzeltiyorum.Cok ütüleecek kiyafet birakmamaya calisyorum..
yine de olmuyor...
Kaci$ yok.Bo$ver ne zaman canin isterse o zaman yap.

tülay dedi ki...

arkadaşım bilmiyon mu ben ütü yapmaya bayılırım kap gel halledeyim.

İkiz Annesi dedi ki...

Ben de sevmiyorum şu ütüyü hele kızlar anaokuluna başladığından bu yana boyalı hamurlu bulaşık halde geliyorlar bir haftada bir yıllık ütü çıkıyor bana.
Şu canım bilim insanları bir icat yapsalar dolap gibi olsa makineden çıkanları içine askıyla koysak sonrasında ütülü olarak alsak içinden mesela.
Ne güzel olurdu ama:))

otuzundansonra dedi ki...

Allah kolaylık versin,hiç sevmem ütü işini.

Ülkü dedi ki...

Ben çeyizimi tek başıma ütülediğim için bögkkk diyorum yani anla :) şu reklamdaki ütüler kendi ütüleseler bari benim ütüye değil yapacak birine ihtiyacım var :)

Unknown dedi ki...

bu kadınların ütüyü neden sevmediğini bende ögrencılık hayatımda anladım.Gerçekten de cok sıkıcı ahh