Bayramdan kalanlar

Güzel bir bayramı geride bıraktık bol bol kahkaha attığım oğluma bakmaya doyamadığım eşimle uzun uzun sohbetler ettiğim sevdiklerimle görüştüğüm neşe dolu bir bayram geçti.Bayram öncesi umutlarım vardı geç kalkmaya dair ama hepsi suya düştü paşa çalar saat gibi sekiz oldu mu gözlerini açtı ardından da benim kileri anneciğim kalk bulutlar gelmiş sabah olmuş diyerek aynı paşa bu sabah uyanmak ne bilmedi hadi anneciğim bulutlar gelmiş diyorum birazda anne yütfen yütfen diyor :) böyle anlarda babası hep çocuk evde kaldığımız hissediyor der  tezinde de haksız  değil ne zaman işe gitsek zar zor uyanıyor ne zaman evde kalsak bizden önce ayakta planlar yapılıyor yok şuraya gidelim sonra bunu yapalım :)
Son günlerde Efe=Hijjen evde kaldığımız 5 günde abartısız yarım saat arayla tuvalete gittik her gidişimizde eller bol sabunla sabunlanıyor popo siliniyor beğenilmezse bıcı bıcı yapılıyor ve bunları planlayan hep Efe oluyor
-Bak anneciğim ellerimi yıkamazsam yikyoplar(mikroplar) gitmez bende hasta olurum tamam mı diyor
 Bende hayran hayran ona bakıyorum tüm bunların sebebi kendisine alınan küçük sandelye artık aynada kendini göre biliyor dişlerini kolaylıkla fırçalıyor tüm bunlara hevesli olması da beni çok mutlu ediyor.
Resimdeki kıyafetleri Efeye babası ile onca kıyafetin içinden seçerek almıştıkKesin beğenir umuduyla çünkü ben beğenmiştim babası da çok beğendi sadece Efe beğenmedi neden mavi renk almamışız fermuarı kapatırken zorlandım hemen bastı fırçayı bak gördün mü kapanmıyor mavi olsa kapanırdı diye 3,5 yaşında aldığım kıyafetleri beğenmiyor oysa ben baya baya yetişkin olana kadar annem ne aldıysa onu giymiştim hiçte itiraz etmezdim.
 bayramın 3. günü tam gün Efeye ayrıldı önce sahile gittik denizi seyrettik
kayalıklarda meyvelerden oluşan menü ile mini piknik yaptık yemesinin imkansız olduğunu anlatsakda deniz anasına mandalina attık Efe yiyeceğinden emindi :)

  Ağaçların arasında yürüş yaptık kart postal gibiydi her yer renk renk yapraklarla süslenmişti ağaçlar
                                      Ben yaklaşamasam da paşa babası ile köpekleri sevdi
                                   ve 3,5 aylık hamile ben yavaş yavaş bebiş ben burdayım diyor
 Gittiğimiz lokantanın bahçesindeki ördekler tüm çocukların ilgi odağıydı eline ekmeği alan ördek doyurmaya geliyor arada martılarda geldi efeye göre marturlar :)

olmazsa olmazımız maaşımızın büyük bir bölümünün gittiği oyuncaklar her gördüğümüz yerde mutlaka bineriz bu seferde kural bozulmadı.


5 yorum:

Şirince Tatlar dedi ki...

ohh ne güzel ailece sımsıcak bir bayram geçirmişsin canım:) Bizde öyleydik ailemle vakit geçirdik hep, Efeyide öpüyoruz Allah bağışlasın pek yakışıklı:))

Şerife dedi ki...

İnşallah tüm bayramlarımız aynı güzellikte geçer :)

Gülgün dedi ki...

Geçmiş bayramınız mübarek olsun, Maşallah Efe ye kaç yaşında merak ettim, hem de oğlumla bayram kombinleri benzer, oğluma yakıştığı gibi Efe ye de çok yakışmış, bebişin de sağlıca gelsin inşallah...

adaşehir dedi ki...

Canım yeni teman hayırlı olsun (ne zaman değiştirdin bilemiyorum, uzun süredir giremiyordum internete, yeni gördüm ben :) )Geçmiş bayramın da mübarek olsun canım benim :) öpüyorum çok :)

annesiningülü dedi ki...

Bayram Efe'ye yaramış :)
geçmiş bayramın kutlu olsun canım :)
bu arada verdiğin habere çokk sevindim ;)