Thalia Growing Stronger


Dün Thalianın 3. kitabının imza günüydü aynı ülkelerde olmadığımız için maalesef ben orada yoktum ama olmayı çok isterdim.Kitabın ismi  Growing Stronger kısaca aradığın güç içinde diyor thalia.Kendi tecrübeleri ve yaşanmışlıklarını anlatıyor ispanyolca ve ingilizce olmak üzere iki dilde satışa sunulacak.Burdan da artık thaliayı unuttun takip etmiyorsun diyen arkadaşlarıma sesleniyorum hiç bir zaman unutmadım hep takip deyim merak etmeyin.Doğumun üzerinden beş ay geçmesine rağmen hemen eski kilosuna dönüş yaptı darısı başıma diyorum :)



Ayrıca dün kitabın tanıtım turu için katıdığı prograda türkiyeden de bahsetti türk hayranlarının ilgisinden.


12 yorum:

essu dedi ki...

çok begeniyorum çok güzel hatun :)

Şerife dedi ki...

bende :)

Adsız dedi ki...

gercekten güzel. ben bir yerden cikaracagim bu kadinida, dizisi felan varmiydi ? türk kanallarinda?
kimbilir ne sporlar yapiyo :) masallah

Adsız dedi ki...

ay şerife balım canım benim:))))
aman o o kadınlar kilomu alıyor Allah aşkına bizde 20 kilo almassan ayıp kız:)))))
2 canlılar alır lütfen:)))))
sevgilerimle canım:)))))

annesiningülü dedi ki...

Nasıl başladı bu Thalia'ya sevgisi ;)

Şerife dedi ki...

serife :Evet dizi oyunculuğu yapmışlığı da var ama 12 yıldır dizi çekmiyor ayrıca senin dediğin gibi deli gibi spor yapan biri

Şerife dedi ki...

*Selinka**:ah ah doktor tüm hamilelik boyunca 10 kilo almamı söyledi nasıl başaracağım bilmiyorum

Şerife dedi ki...

Bahar:12 yıl önce başladı hayranlığım halada devam ediyor :) sanırım ben ölene kadar da devam edecek

İkiz Annesi dedi ki...

Ciddi anlamda fanatiğisin sen bu hatunun :)
Yalnız gerçekten çok hoş itiraf etmek gerek:))

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi :aynen öyle aylin :)

Ülkü dedi ki...

Kıskanıyorum bu hatunu :)) umarım görürsün bir gün canım :) Türkiye'den bahsetmeside çok hoş :)

BÜTÜ dedi ki...

çok hoş görünüyor yahu her zaman ki gibi :)