Uzun bir gece

dün gece paşa hastaydı bir yandan ateş bir yandan öksürük ve bir yandan şelale gibi akan burun kuşum yatak da döndü durdu bende yanı başında ara ara her ateşlendiğinde olduğu gibi konuşmaya başladı  sorular sormaya
-Anne ne zaman kar yağacak
B-Paşam biraz daha var kar yağmasına
-Kardan adam yapıcaz mı anne
B-yaparız kuzun
-Anne ben neden hasta oldum
B-Çünkü anneannen eve gel paşam dedikçe sen bahçede oynadın ve üşüttün
-Tamam artık arkadaşlarımla evde oynuyacağım anneciğim
Buna benzer konularla ara ara sohbet ettik sürekli su içmek istedi her hastalandığında olduğu gibi
Efe hasta ben iyimiydim hayır benimde gecenin bir yarısı midem bulanıyordu
İlaçlar sabaha karşı etkisini gösterdi uzun gecenin ardından uykuya daldı kuzum ben 1 saatliğine de olsa uyudum bir saat sonra iş gitmek için tekrar kalktım tabi sırf beni işe bırakmak için tüm günü tatil olan kocacığımda kalktı peşi sıra efe uyandı baba oğul beni işe bıraktılar
29 ekim olduğu için her yerde bayrak vardı Efe çok şaşırdı bayrakları görünce bizde ona anlıyacağı şekilde bayramızı anlattık inşallah kutladığı günleri de görürüm ve ülkem nice 88 yıllar görür huzurla barışla

7 yorum:

Tontirik Tarifler dedi ki...

geçmiş olsun :( onlar hiç hasta olmasa keşke...

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun...

neval dedi ki...

çocuk hastalıkları pek üzer,bir de kalkıp işe gitmişsin bacım.geçmiş olsun

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun şerife'm ,daha iyidir inşallah şimdi..
Soğuklar gelmeye başladıkça çocuklar hastalıkla tanıştı yiine yeniden...
Sana da kuzucuğuna da acil şifalar dilerim, yarına bir şeyiniz kalmaz umarım..Öpüyorum canım...

essu dedi ki...

çok gecmis olsun canım ne zor dimi hasta olması :S Tez zamanda iyileşir ins sende iyileşirsin canım, ins cumhuriyetle nice huzurlu barıs dolu yıllar

ASLI dedi ki...

ve yine hastaliklar...
gecmi$ olsun $erife...
biz de yeni atalattik sayilir..

annelili dedi ki...

Çok geçmiş olsun, çabuk atlatırım umarım.