Sabahları uyanmak istemiyorum !!

Bizim evde alarmı hep eşim kurar erkenden kalkalım işe geç kalmayalım diye 7:45'de alarm çalmaya başlar ama ben o ilk çalışı hiç duymam kocacığım karısına kıyamaz ve erteler beş dakika ilerisine ama ben de beş dakika sonrada tık yok en son hadi artık geç kalıyoruz demesiyle gözümü açarım ki saat çoktan 8:10 olmuş acele acele üst baş giyerim son paşamı hazırlarım ve o gün ki maceramıza başlamış oluruz.Ben zamanında işe varırım yani saat 9 gibi ama işe başlama saati 9 olan kocam hiç bir zaman dokuzda işe başlayamaz çünkü ilk görevi eşini işe bırakmak sonrada beni bırakmak için geldiği yola geri dönmek ve bir de trafik çilesi var sayemde tüm kestirme yollara öğrendi :)
Hamileliğinde uykusuzluğuma etki ettiğini biliyorum ama şöyle bir düşündüğümde galiba ben hep sabah kalkamayanlardanım.4 gecedir paşa hasta öksürükten uyuyamıyordu tabi ben ve babasıda son çare sevgili Aylinin tavsiyesine uyarak kestane balı aldık çok şükür dün geceyi sorunsuz geçirdik birde dün paşayı gezmeye götürüp benim uyumama fırsat tanıyan canım kocama teşekkür ederim
Not:Bu resmi bulup bana yollayan kocacığım acaba bana bir şeyler mi anlatmak istiyor bilemedim :)

17 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Kestane balını bende bugun duydum.. Bakalım bende alayım deneyeyim :)

neval dedi ki...

kocalarımız aynı dertten muzdarip desene,işe bırakma ve ayağa dikebilme çilesi

Şerife dedi ki...

♥pemb€sinti♥ :bencede dene çok faydasını göreceksin biz memnun kaldık

Şerife dedi ki...

neval :ben sana yaptığım son yorumda demiştim sende kendimi görüyorum diye :)

Ülkü dedi ki...

Pembişim kestane balını duyduğunuz yer aynısı :)))

Bende hiç böyle bir dert yok ilk kalkan oluncek :) 06:30 kalkışımız şükür et sen :)

zeynep dedi ki...

:))Aynı ben üstelik hamile de değilim ki:)Her beş dk.ya alarm kuruyorum ama her seferinde en sonuncuda kalkıyorum:)

mutfagabuyrun dedi ki...

bayıldım resimlere canım.eşinde artık sana birşeyleri ima mı etti bilmem .sevgiler.

Unknown dedi ki...

canım valla uyuduğum için hep şükrediyorum en azından buna vaktim var diye.darısı senin başına diyeyim gerçekten insanı zorluyor.
balı bende alıcam bkınıyorum nerde var diye evde bulunsun istiyorum .şifa olsun kuzuna

Unknown dedi ki...

BU resmin kesin bir anlamı vardır... Çok komik bir fotoğraf ama :))))))))))))))))))))))))))))

İkiz Annesi dedi ki...

Ahh ahh her sabah yedide kalkıyorum işe gitme derdim yok ama kuzucuklar okula gidiyor hoş okullu olmasalardı da değişen bir şey yoktu en geç altı buçuk dedi mi benim cadılar ayakta:)
Bu arada resme bayıldım:)
Tekrar geçmiş olsun tatlım işe yaramasına inan çok sevindim inşallah bu geceyi de sorunsuz , öksürüksüz geçirirsiniz kocaman öptüm Paşayı:)

SERRA dedi ki...

ayva yaprağını 5dk. kaynat ıhlamur gibi içir bak öksürüyo mu yarın?

ASLI dedi ki...

Kesinlikle resim cok manidar :)
Sen hamilesin cali$iyorsun.Peki ben ? Ben niye uyanamiyorum ? :))

Unknown dedi ki...

Ahhh o sabah uykusuna doyamayanlardanım bende..:))
Nasıl tatlı birşey o öyle,sıcacık yataktan hiç çıkasım gelmiyor.:))
Sevgiler canım

Unknown dedi ki...

hepimiz zor uyanıyoruz..yalnız değilsin..belki daha erken yatmayı deneyebilirsin...

tülay dedi ki...

bu aralar bende öyleyim arkadaşım yataktan kalkmak zulüm geliyor

otuzundansonra dedi ki...

aaa,kestane balımı ?,denemek lazım galiba...

essu dedi ki...

canım bizde de önceden aynı durum vardı esim benim yüüzmden gec kalıyordu işe :) simdi öyle degil simdi saatimi ben kuruorum ben onu kaldırıyorum poofff benim saatim 6,20 de calısyor :P