Kalp kırılsa da sever

Oysa çok kızmıştım gücenmiştim sana
Tün akşamımı ağlayarak geçirmeme sebep olmuştun.
Biliyorum mevzu büyük değil
Zaten geçen onca yılda hiç büyük kavgalarımız olmadı
Belki ağlayamaya da değmez ama son günlerde böyleyim
Fazla alıngan,fazla duygusal
Karar vermiştim ne kadar kırıldığımı göstermek için konuşmayacaktım
Nereden bilebilirdim ki kendimi avuttuğu mu
Ve nereden bilebilirdim ki
tüm gece kollarının arasında huzurlu huzurlu uyuyacağımı
Hem ne demişti Ferhat göçer bir şarkısında
Kalp kırılsa da sever

12 yorum:

yaruze... dedi ki...

Hormonlardandır hormonlardan:)

Adsız dedi ki...

ya valla yaruza lafı agzımdan almış:))))
tam bende aynı şeyleri yazacaktım şansıma küseyim şerifem:))))
gercekten hormonlardan canım üzme kendini öpüyorum şerifecim kendine bebişe iyi bak :)))))

Nil dedi ki...

sevginin gücü :) insan en çok sevdiğinden alınırmış, ama sevdiğini affedermiş :)

Ülkü dedi ki...

Sanadır yar şarkısı geldi aklıma :) Aldırma deli gönlüm kalp kırılsada sever tabe :) ne diyon be sen :)

mutfagabuyrun dedi ki...

bence hamileliğin verdiği duygusallıktandır canım.böyle ufaka şekylere kafanı takmaya bile değmez.kendine iyi bak canım.öpüyorum.

Şerife dedi ki...

yaruze... :Bi doğursam da normale dönsem

Şerife dedi ki...

*Selinka**:Mebburi 23 hafta daha böyleyim izlediğim filmde bile ağlıyorum :)

Şerife dedi ki...

Nilhan - Küçük Mucizem :sonuna kadar katılıyorum en yakın örneği benim :)

Şerife dedi ki...

Ülkü : bunlarıda not aldım yeri zamanı geldiğinde kullanırım

Şerife dedi ki...

sevda:Bende düşündüğümde kendime kızıyorum ama o elimde olmuyor ki :(

neval dedi ki...

yaruzenin yorumuna ne güldüm.arada bu muhabbetien ufak tartışmadan ne uçurumlar açılırdı değilmi?

Şerife dedi ki...

neval:bende güldüm :) ve bir an önce daha sakin daha amaaaaan demek istiyorum